Praca: Specjalista


Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149211

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze, praca pod presją czasu, wysiłek fizyczny (przenoszenie sprzętu IT), nietypowe godziny pracy
(wykonywanie prac również w godzinach nocnych i w dniach wolnych od pracy)


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: parter
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
    przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
    może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Zapewnia bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu.
  • Instaluje i konfiguruje sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie.
  • Zarządza i administruje Systemem Wydruku Centralnego. Monitoruje działanie systemu oraz urządzeń podpiętych do systemu i podejmuje odpowiednie działania w przypadku wystąpienia nieprawidłowości.
  • Prowadzi szkolenia stanowiskowe w zakresie obsługi sprzętu IT.
  • Rejestruje sprzęt IT.
  • Przygotowuje oraz zapewnia obsługę wideokonferencji.
  • Realizuje zakupy akcesoriów i sprzętu IT.
  • Obsługuje System Zgłaszania pod względem przypisywania zgłoszeń do odpowiednich opiekunów systemów. Kontroluje oraz nadaje priorytet zgłoszonym problemom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia użytkowników w obszarze IT.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
  • Znajomość zagadnień dotyczących sprzętu komputerowego.
  • Znajomość zagadnień z zakresu administrowania wideokonferencjami.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych i peryferyjnych.
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym zgłaszanych przez pracowników.
  • Umiejętność konfigurowania stacji klienckiej wyposażonej w oprogramowanie biurowe.
  • Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów sieciowych na stacji klienckiej.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenia lub kursy z zakresu sieci komputerowych, Windows lub szkolenia specjalistyczne w dziedzinie IT, ITIL.
  • Umiejętność posługiwania się systemami i aplikacjami do prowadzenia wideokonferencji (MS Teams, Zoom, Skype, Webex, VMix),
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych (systemy Android i iOS oraz migracji danych pomiędzy tymi systemami).
APLIKUJ TERAZ

Specjalista k/m

1. Administrowanie systemami audiowizualnymi. 2. Zabezpieczenie techniczne wideokonferencji. 3. Utrzymanie sprawności technicznej powierzonego mienia wchodzącego w skład sytemu multimedialnego. 4. Prowadzenie baz danych sprzętu informatycznego. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy...

Specjalista wsparcia IT

Twój zakres obowiązków: Bezpośrednie, zdalne i telefoniczne wsparcie informatyczne w zakresie sprzętu oraz oprogramowania biurowego i ERP dla pracowników firmy, Obsługa informatyczna systemów Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS, Obsługa incydentów w systemie ticketowym (Jira), Współpraca z...

IT Field Support Professional

WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...


Inspektor / Inspektorka ds. technicznych

Jakie zadania na Ciebie czekają? Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; Reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; Sprawność...

Księgowy / księgowa docelowo główny księgowy / główna księgowa

Główne zadania: - prowadzenie rachunkowości jednostki, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli,- prowadzenie zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym,- koordynacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących...

Koordynator indywidualnych planów usług społecznych

1. Przeprowadzanie rozpoznania indywidualnych potrzeb osoby zainteresowanej skorzystaniem z usług społecznych określonych w programie usług społecznych, zwanego dalej "rozpoznaniem indywidualnych potrzeb".2. Opracowywanie indywidualnych planów usług społecznych i ich aktualizacji.3....

Organizator usług społecznych

Realizacja zadań organizatora usług społecznych, określonych w art. 27 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych (t.j. Dz. U. z 2019 r, poz. 1818):1. Organizowanie usług społecznych realizowanych przez centrum.2. Prowadzenie na bieżąco...