Praca: Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec


poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
  • Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
  • Terminową wypłatę świadczeń
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista Obsługi Klienta

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...

Client Support Specialist with German

Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego


Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Doradca zawodowy - stażysta

prowadzenie dokumentacji biurowej,pomoc w prowadzeniu diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych pod kątem doboru kierunku przysposobienia zawodowego na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo-wychowawczych OHP,pomoc przy diagnozowaniu potrzeb uczestników i absolwentów OHP...

Cukiernik

- Wymagania konieczne: Zawód: Cukiernik* Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: konieczne doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku