Praca: Referent ds. analiz ekonomicznych


Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Referent ds. analiz ekonomicznych
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0440
OBOWIĄZKI:
•bieżąca analiza finansów Uczelni w zakresie ponoszonych kosztów;•sporządzanie analiz wykorzystania środków z subwencji, dotacji i środków pozabudżetowych ze względu na źródło pochodzenia;•opracowywanie okresowych raportów mających na celu: wykorzystanie rezerw i funduszy, przychodów i kosztów poszczególnych rodzajów działalności;•analiza wpływu poszczególnych składników algorytmu, mających udział w wyliczeniu subwencji oraz dotacji dla uczelni;•współudział w pracach analitycznych obejmujących grupę kosztów kształcenia i odpłatności w Osiedlu Akademickim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

•znajomość POWER BI; •doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz w POWER BI;•umiejętność analitycznego myślenia; •znajomość zasad rachunkowości; •wykształcenie wyższe ekonomiczne; •doświadczenie w pracy w zakresie sporządzanie analiz ekonomicznych przy użyciu EXCELA w oparciu o dane księgowe z systemu fin.-księg. biegła obsługa komputera, Microsoft Office Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny. Do podanego powyżej wynagrodzenia zasadniczego brutto należy doliczyć: dodatek stażowy. Szczegóły oferty pracy dostępne na stronie internetowej Politechniki Opolskiej w zakładce Informacje - Oferty pracy. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 675 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. planowania i analiz

1. Sporzadzanie analiz i informacji o wykonawstwie zadań gospodarczo-finansowych,2. Opracowanie rocznych i okresowych planów gospodarczo-finansowych,3. Opracowanie analiz z całokształtu działalności,4. Analiza ekonomiczna wspólnot mieszkaniowych,5. Przygotowywanie dokumentacji do zawierania...

Inspektor kontroli

a) przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego oraz ich jednostkach organizacyjnych (sporządzanie protokołu kontroli), b)kontrola rachunkowości budżetowej oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań budżetowych i finansowych ze...

Analityk finansowy

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim;sporządzanie raportów i...


Elektromechanik Utrzymania Ruchu

Twoje zadania: Naprawy interwencyjne i prewencyjne Okresowe przeglądy maszyn Serwisowanie urządzeń produkcyjnych Współpraca z mechanikami i firmami serwisowymi Planowanie i zamawianie części zamiennych Praca w brygadzie specjalistów mechaników Wiedza i doświadczenie, które wykorzystasz:...

Mechanik w dziale Utrzymania Ruchu

Twoje zadania: Naprawy interwencyjne i prewencyjne Okresowe przeglądy Serwisowanie maszyn i urządzeń produkcyjnych Współpraca z mechanikami i firmami serwisowymi Planowanie i zamawianie części Praca w brygadzie mechaników Wiedza i doświadczenie, które wykorzystasz: Wykształcenie...

Pracownik fizyczny

prace ogólnobudowlane, czyszczenioweusługi wg zleceń - Łaziska, Łagisza, Dąbrowa Górnicza, Pawłowice Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: mile widziane prawo jazdy kat. B, uprawnienia spawalnicze, monter rusztowań

Biosafety and Chemical Compliance Specialist

About the department The Biosafety and Chemical Compliance Team is part of the Global Quality, Regulatory Affairs & Sustainability department. Our team, located in Poland and Denmark, ensures compliance with regulatory requirements while maintaining the highest standards of product safety. We...