Specjalista ds. Obsługi Klienta
Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe, najlepiej w dziedzinie biologii lub...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem...
Administrator (pracownik pomocniczy)
• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...
Asystent ds. Serwisu Technicznego
Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....
Pomoc kuchenna
• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...
Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management
Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...