Praca: Pracownik Działu Obsługi Klienta


Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
  • Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego.
  • Koordynacja zadań między działami.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi. Preferowane wykształcenie wyższe, najlepiej w dziedzinie biologii lub...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem...


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...