Praca: Pracownik działu przyjęć w serwisie


Dynamicznie rozwijająca się polska firma, producent pomp wodnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika serwisu, odpowiedzialnego za przyjmowanie urządzeń w dziale serwisu.
Pracownik działu przyjęć w serwisie
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Kogo szukamy / nasze wymagania:
  • Szukamy osób, które są zaangażowane w wykonywaną pracę.
  • Doceniamy sumienność i chęć do pracy.
  • Wystarczy sumienność i pozytywne nastawienie do pracy.
  • Liczymy na osoby nastawione na długą i uczciwą współpracę.
Zakres obowiązków:
  • Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu,
  • Rejestracja urządzeń w programie serwisowym,
  • Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia do serwisu,
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji,
  • Informowanie o zwrotach - przekazywanie - wydawanie urządzeń do naprawy,
  • Przekazywanie urządzeń pochodzących ze zwrotów na magazyn główny,
  • Właściwe składowanie urządzeń, zabezpieczenie przed uszkodzeniem,
  • Dbałość o stanowisko pracy.

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę jednozmianową (7:30-15:30),
  • Pracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy,
  • Wynagrodzenie podstawowe - 4000 zł netto (na rękę),
  • Do 800 zł premii netto, po okresie próbnym,
  • Plus premia frekwencyjna +10% do podstawy,
  • Bardzo dobry dojazd.

Siedziba firmy znajduje się w w Centrum Logistycznym A2 Warsaw Park, Adamów 50, zjazd z węzła Grodzisk Mazowiecki.

Wymagany samodzielny dojazd, ze względu na brak połączenia komunikacyjnego.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania i/lub kontaktu telefonicznego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Serwisant Mobilny / Mechanik

Instalacja, obsługa oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny silników spalinowych i gazowych. Obsługa systemów diagnostycznych. Testowanie urządzeń po naprawach. Prowadzenie dokumentacji serwisowej. Wykształcenie techniczne (elektryka, automatyka, mechanika, budowa maszyn). Preferowane 2 lata...

Technik serwisowy maszyn i silników przemysłowych

Instalacja, obsługa, serwis silników spalinowych i gazowych. Diagnostyka silników i agregatów. Testowanie urządzeń po naprawach. Dokumentacja serwisowa. Wykształcenie techniczne: elektryka, automatyka, mechanika, budowa maszyn. Min. 3 lata doświadczenia w serwisie. Umiejętność pracy w...

Mechanik maszyn budowlanych

Diagnozowanie, naprawa i konserwacja maszyn budowlanych Wykonywanie przeglądów technicznych i bieżących napraw Rozwiązywanie problemów technicznych Dbanie o standardy pracy i bezpieczeństwo Współpraca z innymi działami Ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Co najmniej 2 lata doświadczenia...


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...