Praca: Starszy Specjalista / Kierownik Projektu


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Specjalista / Kierownik Projektu


(Dział Nadzoru Realizacji Projektów 4
)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 124
Nr ref.: 116/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • zarządzanie realizacją zadań inwestycyjnych związanych z wdrażaniem systemu centralnego sterowania siecią wodociągowo-kanalizacyjną, w tym nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w ścisłej współpracy z Inżynierem Kontraktu, zespołem Inspektorów Nadzoru oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
  • nadzór nad realizacją usługowych w szczególności usług Inżyniera Kontraktu i usług projektowych, związanych z wdrażaniem systemu RTC (real-time clock)
  • koordynowanie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi, w tym organami administracji publicznej w kontekście realizowanych projektów oraz w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, współpraca z wykonawcami, dostawcami technologii oraz zespołem projektowym w procesie realizacji projektów,
  • przygotowanie inwestycji, w tym koordynacja działań związanych z przygotowaniem materiałów przetargowych, uczestnictwo w komisjach przetargowych oraz nadzór nad procesem wyboru wykonawców
  • tworzenie harmonogramów, planów i strategii dla realizowanych inwestycji w zakresie projektów RTC, zapewniając spójność z celami Spółki
  • opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz specyfikacji dla elementów systemu RTC, w tym przygotowanie założeń technicznych i funkcjonalnych systemu
  • współtworzenie koncepcji oraz strategii wdrażania systemu RTC w sieci kanalizacyjnej MPWiK, w tym analiza istniejącej infrastruktury oraz modelowanie przyszłych rozwiązań
  • monitorowanie postępów projektu RTC oraz weryfikacja zgodności realizacji z przyjętymi założeniami, zapewniając zgodność z harmonogramem i budżetem
  • identyfikacja potencjalnych ryzyk projektowych, analiza możliwych problemów oraz rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych w celu minimalizacji ryzyk
  • wsparcie w procesie testowania i odbioru wdrażanych rozwiązań, zapewniając ich zgodność z wymaganiami technicznymi i operacyjnymi
  • przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących postępu realizacji projektów, w tym przygotowywanie informacji i zestawień związanych z wynikami oraz efektami wdrażania systemu RTC
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w obszarach: inżynieria środowiska, budownictwo lub pokrewne)
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży wodociągowo-kanalizacyjnej, w tym w zakresie projektowania, zarządzania i/lub realizacji inwestycji związanych z sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz koordynowaniu działań w ramach interdyscyplinarnych zespołów projektowych, które obejmują różne technologie, działy i branże
  • znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego w tym Prawa Budowlanego oraz Prawa Zamówień Publicznych, (znajomość przepisów i norm prawnych w zakresie budowy, eksploatacji oraz modernizacji infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej)
  • doświadczenie w pracy nad projektami, które wymagają integracji nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, systemy SCADA, GIS oraz technologie z zakresu modelowania hydraulicznego, będzie dodatkowym atutem
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • samodzielność i odpowiedzialność za podejmowanie decyzji w zakresie realizowanych zadań i projektów, zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia systemowego w kontekście rozwoju i zarządzania skomplikowaną infrastrukturą
  • mile widziane: znajomość reguł kontraktowych FIDIC.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
 
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Administrator Projektu BIM / Office Manager

Zakres obowiązków dla przedmiotowego projektu: Pełnienie obowiązków administratora projektu/office Managera wraz ze wsparciem dla Project Managera na projekcie budowy obiektu halowego w okolicach Wałbrzycha, Administracja projektu w BIM, Obsługa sekretariatu biura budowy, Wsparcie zespołu...

Koordynator Projektów

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całościowe planowanie projektów, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami Nadzór nad prawidłową organizacją prac na budowie, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi i materialnymi w celu zapewnienia...

Dyrektor Projektu Budowlanego

Efektywna koordynacja pracy zespołu projektowego oraz bieżąca współpraca z różnymi komórkami firmy aby zapewnić najwyższą jakość realizowanych projektów. Systematyczne monitorowanie postępu prac i skuteczne raportowanie wyników. Koordynowanie procesu pozyskiwania niezbędnych...


Magazynier

Zakres obowiązków: Praca na wózku widłowym (kategoria II WJO) wysokie składowanie max. 7-8 miejsc paletowych do góry Wydawanie beczek z towarem do klientów bądź zewn. magazynów Rozładunki dostaw zagranicznych i krajowych: ściąganie towarów z samochodu; całkowite sprawdzenie dostaw...

Operator Maszyn

Twój zakres obowiązków: obsługa maszyn - w szczególności produkujących produkt sypki (saszetki nikotynowe), produkt płynny (olejki do e-papierosów) oraz maszyn typu: kartoniarka, nalewarka, falcerka, obkurczarka, foliarka, kalibracja i ustawianie parametrów maszyn, przezbrajanie i...

Operator linii produkcyjnej

Twoje zadania: Praca z urządzeniami do produkcji sypkich i płynnych towary przy użyciu nowoczesnych maszyn takich jak: kartoniarka, nalewarka i inne. Dokonywanie kalibracji i regulacji maszyn. Kontrola jakości i pakowanie gotowych produktów. Dbanie o czystość w miejscu pracy oraz...

Technik Utrzymania Ruchu / Operator Maszyn Skrawających

Opis stanowiska: Utrzymanie sprzętu produkcyjnego w dobrym stanie technicznym Wykonywanie napraw zapobiegawczych oraz interwencyjnych Produkcja części maszynowych z użyciem maszyn skrawających takich jak frezarki i tokarki Wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze maszyn...