Praca: Key Account Manager


Key Account Manager
Warszawa
  1. #Sprzedaż
Oczekiwania
  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i branży telekomunikacyjnej
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka orientacja na wynik
  • Przedsiębiorczość, dynamizm, decyzyjność i sprawczość
  • Umiejętność współpracy oraz budowania relacji wspierających cele biznesowe
  • Znajomość narzędzi i technik zarządzania sprzedażą
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy zespołowej
  • Czynne prawo jazdy
Zespół
Twoja rola
  • Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales.
  • Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych
  • Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center
  • Rozwijanie efektywności sieci agencyjnej w zakresie sprzedaży portfolio usług telekomunikacyjnych oraz ICT
  • Przygotowanie planów sprzedaży dla zewnętrznej sieci Call Center z uwzględnieniem kluczowych KPI
  • Egzekwowanie wykonania planów sprzedaży w lokalizacjach Call Center w celu maksymalizacji przychodów Orange Polska
  • Nadzorowanie i koordynowanie pracy sił sprzedaży oraz zapewnienie ciągłości i poprawności procesu sprzedażowego
  • Ustalanie rutyny zadań i standardów pracy operacyjnej oraz ich wdrażanie w Call Center i Zespołach Sprzedażowych
  • Analiza wyników kampanii w kanale Sprzedaży Telefonicznej oraz wdrażanie działań korygujących
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
APLIKUJ TERAZ

Ekspert ds. Franczyzy

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę ​ Twoje zadania: skuteczny rozwój sieci franczyzowej, kreowanie zasad współpracy w ramach franczyzy, rozwijanie innowacyjnych rozwiązań i optymalizacja procesów w sieci franczyzowej, nadzór nad wdrażaniem standardów sieci oraz obsługi partnerów...

Key Account Manager

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: aktywne pozyskiwanie kluczowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych na pozyskanej bazie, realizacja celów sprzedażowych nastawiona na pozyskiwanie nowego biznesu w obszarze KEP, prowadzenie negocjacji handlowych,...

Manager Key Account

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie strategii, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów z...


Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację Zainteresowanie...

Elektryk / Mechatronik

Zakres obowiązków: Stałe utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń na terenie zakładu produkcyjnego. Wykonywanie planowych przeglądów/serwisów. Identyfikowanie nieprawidłowości. Wymiana lub naprawa elementów uszkodzonych. Udział w modyfikacjach, remontach maszyn. Inicjowanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Umiejętność współpracy w zespole Chęć...

Specjalista / Specjalistka ds. planowania i wsparcia biznesu

planowanie popytu i zakupów produktów klienckich w Orange Polska. monitoring bieżących trendów sprzedaży. zarządzanie zakupami na wybranej kategorii. monitorowanie poziomu i struktury zapasu. efektywne zarządzanie cashflow Orange Polska dla wybranej grupy produktów. koordynowanie i...