Praca: Travel & Expenses Trainee with Spanish


At Alcon, we are driven by the meaningful work we do to help people see brilliantly. We innovate boldly, champion progress, and act with speed as the global leader in eye care. Here, you’ll be recognized for your commitment and contributions and see your career like never before. Together, we go above and beyond to make an impact in the lives of our patients and customers. We foster an inclusive culture and are looking for diverse, talented people to join Alcon.
Travel & Expenses Trainee with Spanish
Workplace: Warszawa, ul. Marynarska 15
Nr ref.: R-2025-38473
In this role, a typical day will include:
  • Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets.) 
  • Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards. 
  • Support T&E team communicating with the country (translations required). 
  • Train/ educate employees on how to report their expenses in Concur System. 
  • Keep all local procedures updated through Work Instructions, for team backup, and T&E Decks for market self-service support.
WHAT YOU’LL BRING TO ALCON:
  • Students’ status;
  • Very good English and communicative Spanish (min. B2 level);
  • Availability – about 20h/30h per week;
  • Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment;
  • Focus on details.
HOW YOU CAN THRIVE AT ALCON:
  • Fixed term contract for 10 months;
  • Flexible hybrid working model - during academic year
  • Opportunity to join growing, early-stage organization built within a mature, stable global company;
  • Friendly working environment and a diverse and highly motivated team ;
  • Very best working environment – Alcon Polska has been recognized as a Top Employer for the two years in a row;
  • Truly international environment and daily interactions with colleagues and stakeholders from all over the world;
  • Brand new office with a lot of facilities inside located at NewCity building, 15 Marynarska Street, Warsaw.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista

Warunki pracy - praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie, - praca od poniedziałku w godzinach 8.00 – 16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15, - bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych...

Travel & Expenses Trainee with French

In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets.) Contact employees who are behind on timely payment of their corporate...

Travel & Expenses Trainee with Italian or German

In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets.) Contact employees who are behind on timely payment of their corporate...


Zastępca Dyrektora Departamentu Kredytów

Twój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Zarządzanie zespołem oraz zapewnienie efektywnej współpracy wewnątrz Departamentu Kredytów, z innymi...

Specjalista Działu Administracji Produktami Kredytowymi

Twój zakres obowiązków: Systemowa weryfikacja parametrów umów kredytowych oraz operacji wykonanych na kontach bankowych. Weryfikacja poprawności zaczytywania danych z systemu bankowego do dokumentów dotyczących procesów kredytowych. Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych....

Specjalista ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikację poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Starszy Referent w Sekcji Księgowej

Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe, w zakresie rachunkowości, co najmniej 2 letni staż pracy, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice, znajomość Ustawy o finansach publicznych, znajomość Ustawy o...