Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna


Ogłoszenie numer: 9686497, z dnia 2025-04-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna

Miejsce pracy: Warszawa, Bielany

 

Opis stanowiska

  • Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów
  • Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży
  • Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w zakresie dostępności i sprzedaży ofert
  • Weryfikacja dostępności miejsc w systemach rezerwacyjnych
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i dbanie o najwyższy standard obsługi
  • Udział w szkoleniach oraz wyjazdach służbowych, w tym zagranicznych

Wymagania

  • Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych dopasowanych do potrzeb klientów
  • Obsługa rezerwacji i wsparcie klientów na każdym etapie podróży
  • Współpraca z partnerami oraz biurami podróży w zakresie dostępności i sprzedaży ofert
  • Weryfikacja dostępności miejsc w systemach rezerwacyjnych
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i dbanie o najwyższy standard obsługi
  • Udział w szkoleniach oraz wyjazdach służbowych, w tym zagranicznych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
  • Profesjonalne szkolenia, w tym wyjazdowe
  • Pracę w systemie zmianowym dostosowanym do Twoich potrzeb
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Kartę lunchową
  • Możliwość korzystania z platformy MyBenefit lub karty MultiSport
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
  • Perspektywy rozwoju w ramach różnych działów firmy
  • Powitalny pakiet upominkowy
  • Zniżki pracownicze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta. Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i angielskim (B2). Pozytywne nastawienie...

Specjalista ds. podróży z językiem niderlandzkim

Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody. Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście. Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnienie zaufania jako kluczowego elementu w każdej...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów. Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2)....


Menadżer projektu ds. OZE

Zadania na stanowisku pracy: doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami), zarządzanie...

Malarz Natryskowy

Opis stanowiska: Przygotowanie elementów stalowych do malowania za pomocą narzędzi ręcznych (papier ścierny, szpachelki, szczotki, szlifierki), Nakładanie powłok malarskich Prace porządkowe, mycie elementów stalowych i urządzeń przemysłowych, Dbanie o dobry stan powierzonego sprzętu i...

Pracownik laboratorium

Pobieranie próbek i przeprowadzanie badań laboratoryjnych Analiza wyników badań oraz ich interpretacja Obsługa programów komputerowych do analizy wyników Przestrzeganie normy PN-EN ISO oraz zasad Systemu Zarządzania Laboratorium Współpraca z innymi działami firmy w zakresie ochrony...

Maklerka / Makler papierów wartościowych

Kompleksowa obsługa klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów Biura Maklerskiego Pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywna obsługa obecnych Udzielanie pełnych informacji o ofercie Biura Maklerskiego Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz zadań krótko- i...