Praca: Pracownik Administracyjny w Dziale Zarządzania Majątkiem CM


Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko administracyjne
w Dziale Zarządzania Majątkiem CM

Pracownik Administracyjny w Dziale Zarządzania Majątkiem CM
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 124.1101.20.2025
Kryteria kwalifikacyjne:
  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu: gospodarki przestrzennej; architektury i  urbanistyki; geodezji lub pokrewne
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysoka kultura osobista oraz kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w realizacji wyznaczonych zadań,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość,
  • biegła obsługa komputera, w tym programów pakietu Office i urządzeń biurowych
Dodatkowe wymagania i oczekiwania:
  • doświadczenie w pracy administracyjnej, na podobnym stanowisku, szczególnie w uczelni wyższej lub instytucji publicznej,
  • znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • znajomość systemu SAP,
  • mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji w obszarze planowania i  zagospodarowania przestrzennego.
Zakres obowiązków /Opis zadań:
  • prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego w wersji cyfrowej, w tym opracowywanie planów sytuacyjnych do C-KOB,
  • prowadzenie spraw związanych z szacowaniem wartości nieruchomości, wydzielaniem geodezyjnym oraz wyznaczaniem punktów granicznych nieruchomości, znajdujących się w  zasobie UJ CM,
  • współpraca przy aktualizowaniu bazy danych nieruchomości stanowiących własność lub wykorzystywanych przez UJ CM, w tym wykazu pomieszczeń dydaktycznych UJ CM oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji i rejestrów w tym zakresie, również w systemie SAP,
  • prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z polityką przestrzenną gminy, obejmującą nieruchomości UJ CM lub mającą na nie wpływ (składanie uwag i wniosków),
  • monitorowanie i prowadzenie rejestru sporządzanych, uchwalanych planów, obejmujących nieruchomości UJ CM lub mających na nie wpływ (w szczególności planów ogólnych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, użytków ekologicznych),
  • ocena zgodności wstępnych projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości UJ CM z  ustaleniami miejscowego i ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • pozyskiwanie wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego, z ewidencji gruntów,
  • opracowywanie danych na potrzeby zlecanych przez Uczelnię operatów szacunkowych,
  • współpraca z Zespołem Radców Prawnych w prowadzeniu spraw roszczeniowych, związanych ze zmianą wartości nieruchomości na skutek uchwalonego planu lub przeprowadzonego podziału,
  • współpraca z innymi jednostkami UJ CM lub podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni zlokalizowanej w centrum Krakowa;
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • stałe godziny pracy;
  • pakiet świadczeń socjalnych m.in. Karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i odbywania szkoleń.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydata do pracy

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony­ osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Uniwersytet Jagielloński informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
2. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych www.iod.uj.edu.pl, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl lub pod nr telefonu 12 663 12 25.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą – Kodeks pracy;
b. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgodą jest Pani /Pana wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi CV. Zgoda na przetwarzania danych osobowych dotyczy danych, które dobrowolnie Pan/Pani przekazuje w ramach złożonego CV, a które nie wynikają z ustawy – Kodeks pracy.
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa (dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Poddanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) jest dobrowolne.
5. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji. W przypadku nie zawarciaz Panią/Panem umowy po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną usunięte.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania– na warunkach i zasadach określonych w RODO.
7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: dso@cm-uj.krakow.pl lub pocztą tradycyjnąna adres: Dział Spraw Osobowych UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków, lub wycofać osobiście stawiając się w Dziale Spraw Osobowych UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
APLIKUJ TERAZ

Naczelnik

Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem komputera stanowisko decyzyjne praca w warunkach narażenia na stres wyjazdy służbowe wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej Zakres zadań Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG....

Starszy specjalista

Warunki pracy • praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, • obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka), • wyjazdy w teren w celu dokonywania kontroli, • kontakt z...

Geodeta

Prowadzenie prac geodezyjnych na terenie Dębicy i jej okolicach. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: Technik geodeta Wymagania inne:


Terapeutka / Terapeuta zajęciowy

Zakres obowiązków: Prowadzenie indywidualnych zajęć z pełnoletnimi beneficjentami programu, dostosowanych do ich potrzeb i możliwości. Nauka i trening samodzielnego wykonywania codziennych czynności domowych. Praca nad samodzielnością w przestrzeni publicznej. Nauka transferów i...

Mobilny Technik Elektryk

Twój zakres obowiązków Przeprowadzanie razem z zespołem przeglądów elektrycznych tj. przeglądy transformatorów, rozdzielni średniego i wysokiego napięcia, strefowych rozdzielni elektrycznych, Utrzymanie, naprawa i modernizacja instalacji budynkowych również w części wysokiego...

Aplikator izolacji

Aplikacja izolacji, obsługa maszyny do izolacji i maszyn do wdmuchiwania wełny, dbanie o sprzęt, przygotowanie pomieszczeń do wykonania instalacji, konserwacja agregatów, przygotowanie pistoletu pod natrysk, zostawienie porządku po wykonanej pracy.Umowa o pracę na czas określony - 2 m-ce,...

Młodszy specjalista ds. instalacji niskoprądowych

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - umiejętność rzetelnego i systematycznego dokumentowania przebiegu realizacji zleceń, - zaangażowanie,- kreatywność, otwartość, elastyczność w działaniu,- umiejętność praktycznego "czytania" dokumentacji technicznej i schematów...