Praca: Pracownik ds. techniczno-administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Pracownik ds. techniczno-administracyjnych
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0351
OBOWIĄZKI:
opracowywanie planów potrzeb remontowych, zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanych budynków i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem.Oferta pracy również dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), mile widziana znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach.Oferta pracy również dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot....

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot....

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot....


Administrator (pracownik pomocniczy)

• wykonywanie prac porządkowych w siedzibach ZLM,• wykonywanie bieżących napraw wyposażenia w siedzibach ZLM,• rozbiórka wyposażenia meblowego, • dostarczanie korespondencji między komórkami organizacyjnymi ZLM, • wykonywanie prac pomocniczych związanych z działalnością...

Asystent ds. Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: Odbiór maszyn i urządzeń wewnątrz oraz na zewnątrz hali produkcyjnej, Udział w przestawianiu maszyn i linii produkcyjnych, Nadzorowanie i współpraca z biurem projektowym oraz firmami serwisowymi, Uczestnictwo w projektach innowacyjnych dotyczących linii produkcyjnych....

Pomoc kuchenna

• Mycie, obieranie, krojenie, rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców• Przygotowywanie półproduktów i produktów zgodnie z recepturami• Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza• Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zapleczu, magazynów• Mycie naczyń i...

Specjalista ds. Optymalizacji Procesów i Lean Management

Opis stanowiska: Wdrażanie działań usprawniających procesy operacyjne Promowanie kultury ciągłej poprawy Zarządzanie projektami zgodnie z zasadami Lean Management Analizowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych Opracowywanie dokumentacji operacyjnej, takiej jak instrukcje czy standardy...