Praca: Pracownik ds. finansowych, płac i kadr


Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik ds. finansowych, płac i kadr
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0284
OBOWIĄZKI:
a. pełna obsługa programu PŁATNIK oraz PŁACE firmy Agrobex (m.in. sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego funduszu płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, generowanie i wysyłka deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych, sporządzenie korekt, rozliczanie zasiłków i składek ZUS, generowanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-4R, PIT-11, PPK);b. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji płacowo-kadrowej;c. bieżąca obsługa spraw pracowniczych (rejestracja danych w systemie, rozliczanie czasu pracy, wnioski urlopowe, wystawianie skierowań na badanialekarskie, zgłaszanie pracowników na szkolenia BHP, zaświadczenia ERP-7, Z-3 i inne);d. sporządzanie sprawozdań i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,e. obsługa: ZUS PUE, ePUAP, e-DORĘCZENIA;f. wystawianie faktur VAT w programie KF (moduł fakturowanie) i dokonywanie płatności za faktury;g. monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;h. współpraca z innymi działami;i. polecenia i prace doraźne zlecone przez Główną Księgową i Dyrektora MOK.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne od kandydatów:a. obywatelstwo polskie;b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;c. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d. nieposzlakowana opinia;e. wykształcenie: średnie lub wyższe (Prawo, Administracja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość); milewidziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Wymagania dodatkowe od kandydatów:a. znajomość obsługi programu PŁATNIK;b. znajomość przepisów prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;c. rzetelność i odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę;d. umiejętność sprawnej organizacji pracy;e. komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;f. umiejętność pracy pod presją czasu;g. gotowość przyjęcia elastycznego czasu pracy;h. bardzo dobra obsługa komputera MS Office, urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista kadr i płac (m/k)

Twoje zadania obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia, rozliczanie czasu pracy i monitorowanie uprawnień urlopowych, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudnienia oraz...

Specjalista ds. kadrowo-płacowych

Twój dzień pracy będzie składał się z: Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o prace i umów cywilno-prawnych Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy...

Pracownik do Działu Kadr i Płac

Zakres zadań podstawowych: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych oraz innych świadczeń pracowniczych na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS, naliczanie i dokonywanie wszelkich potrąceń z wynagrodzenia, w tym zajęć komorniczych oraz...


Export Sales Specialist

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych; Realizacja strategii rozwoju sprzedaży na rynkach europejskich; Negocjowanie kontraktów, prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji; Analiza rynków i identyfikacja nowych możliwości...

Konsultant ESG

Opis stanowiska: Uczestnictwo w ciekawych różnorodnych projektach z obszaru ESG, Opracowywanie raportów, strategii i polityk w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG dla klientów zewnętrznych, Wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD, Przygotowanie / atestacja...

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna...

Monter / Blacharz ze znajomością języka angielskiego

Zakres obowiązków: Montaż, naprawa i spawanie elementów karoserii samochodów. Montaż dodatkowego wyposażenia, oraz przeprowadzanie napraw mechanicznych, hydraulicznych i elektrycznych koparek. Wymagania: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość języka angielskiego na...