Praca: Analityk handlowy ds. E-commerce


Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne.  Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.

Analityk handlowy ds. E-commerce
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Dbałość o sprzedaż online oraz prezentację produktów na stronie www i w aplikacji;
  • Zarządzanie kolejnością marek, kategorii prezentowanych na stronie www i w aplikacji mobilnej;
  • Przygotowywanie analiz sprzedażowych/biznesowych;
  • Poszukiwanie luk w analizach sprzedażowych i wyciąganie wniosków z czego wynikają braki;
  • Visual Merchandiser online;
  • Przygotowywanie treści merytorycznych handlowych dla Działu Marketingu w celu stworzenia baneru;
  • Współpraca międzydziałowa w celu optymalizacji sprzedaży online;
  • Wyszukiwanie błędów na stronie www i w aplikacji;
  • Realizacja zadań zleconych przez Managera Działu Handlowego oraz Zarząd.
Wymagania:
  • Minimum 5 - letnie doświadczenie w branży e-commerce;
  • Doświadczenie w sprzedaży kategorii produktów/marek, jakie posiadamy w ofercie (marki premium i luksusowe);
  • Doświadczenie w sprzedaży online;
  • Zainteresowanie modą oraz Visual Merchandiser;
  • Analityczny umysł oraz doświadczenie w przygotowywaniu analiz sprzedażowych/biznesowych;
  • Rozumienie danych sprzedażowych;
  • Wyciąganie realnych wniosków z analiz;
  • Bystrość w działaniu;
  • Kreatywność, pomysłowość;
  • Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym;
  • Otwartość do współpracy stacjonarnej w pełnym wymiarze w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach 07.30/09:00 do 15.30/17:00.
Oferujemy:
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karta Multisport
  • Rabaty pracownicze na nasze kolekcje
  • Nagrodę za polecenie pracownika
  • Nagrody jubileuszowe
  • Bezpłatny parking
  • Szkolenia
  • Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi
  • Rozwój w ramach naszej struktury
  • Imprezy integracyjne
  • Kawa/herbata/owoce
  • Paczki świąteczne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:

Administrator danych

administratorem Twoich danych osobowych jest GOMEZ Spółka Akcyjna z siedzibą w Suchym Lesie (62-002) przy ul. Diamentowej 9, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000934369 (akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego), NIP 9721248769 .

Inspektor ochrony danych

powołaliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować w celu zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest w formie tradycyjnej (pod naszym adresem fizycznym), lub pod adresem e-mail: dataprotection@gomez.pl. Naszym inspektorem ochrony danych osobowych jest Krystian Erens

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

w związku z procesem rekrutacyjnym Twoje dane osobowe, przetwarzać będziemy w zakresie wskazanym w przepisach kodeksu pracy - podstawa prawna art. 22(1) § 1 kodeksu pracy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. W przypadku podania przez Ciebie dodatkowych danych osobowych wykraczających poza przepisy kodeksu pracy, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?


Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez cały okres trwania procesu rekrutacji tj. maksymalnie przez okres 6 miesięcy, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dokumenty aplikacyjne będziemy przetwarzać przez okres 12 miesięcy od daty ich pozyskania.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) RODO, przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

Kto jeszcze jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

dostęp do Twoich danych osobowych, mają nasi pracownicy i współpracownicy, którzy posiadają upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, a także podmioty wspierające administratora danych w procesie rekrutacji (świadczące usługi IT, serwisowe, administracyjne)

Twoje prawa:

masz prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a w każdej chwili, w przypadku, kiedy uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych narusza Twoje prawa - przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) na ul. Stawki 2.

Informacje dodatkowe:

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez GOMEZ Spółka Akcyjna danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, w celu rekrutacji na inne stanowiska pracy, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez GOMEZ Spółka Akcyjna danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na inne stanowiska pracy”.

Na przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Marketing and Sales Reporting Specialist

About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing...

Specjalista Produktowy Multiagencyjny

Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...

Specjalista Produktowy Multiagencyjny

Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...


Montażysta

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Montaż mebli pokojowych oraz kuchennych w Salonie Agata; Prace pomocnicze związane z instalacją i montażem mebli; Prace przygotowawcze przy budowie ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Dokładności oraz skrupulatności;...

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami,...

Doradca / Doradczyni klienta

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Pracownik / Pracownica magazynu sklepu

Jakie zadania na Ciebie czekają? przyjmowanie dostaw, ich kontrola jakościowa i ilościowa oraz transport towaru na strefy magazynowe i handlowe; zatowarowanie powierzchni sprzedaży zgodnie ze standardami obsługę zamówień klientów: kompletowanie i wydawanie/przygotowywanie zamówień do...