Analityk Finansowy
Sporządzanie analiz sprzedaży oraz marży produktowej Przygotowywanie bieżących raportów, formułowanie wniosków i rekomendacji dla poszczególnych grup produktowych Monitorowanie kluczowych wskaźników biznesowych Udział w tworzeniu budżetów, prognoz oraz analiza odchyleń finansowych...
Analityk Finansowy
Sporządzanie analiz dotyczących sprzedaży i marży produktowej Wykonywanie analiz i raportów bieżących, formułowanie wniosków oraz przygotowywanie rekomendacji dla analizowanych grup produktowych Bieżąca analiza wskaźników biznesowych Aktywny udział w przygotowywaniu budżetów,...
Młodszy analityk finansowo-ekonomiczny
- pomoc przy audytach (weryfikacja dokumentacji, przygotowanie zestawień);- współpraca przy modelach finansowych (kalkulacje, aktualizacja danych);- przygotowywanie raportów i prezentacji z prowadzonych analiz Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania...
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
Kierownik / Kierowniczka sektora
Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...
Ankieter / Ankieterka
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: informowanie mieszkańców o możliwości podłączenia się do sieci, poprzez bezpośredni kontakt (praca w terenie); kolportaż materiałów marketingowych; pozyskiwanie zgód marketingowych; inwentaryzacja adresów w zasięgu sieci; raportowanie przeprowadzonych w terenie...