Pracownik kawiarni
obsługa klientów, podawanie ciast i napojów Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne: MILE WIDZIANE: doświadczenie , znajomość języka angielskiego
Pracownik gastronomii
Przygotowywanie i wydawanie posiłków. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Znajomość pracy w kuchni, dobra organizacja pracy, mile widziane doświadczenie.
Pracownik restauracji
Przygotowywanie posiłków Fast food; obsługa klienta; dbanie o czystość w miejscu pracy.Godziny pracy 06:00-15:15; 15:00-00:15.Po okresie próbnym 3 miesiące wynagrodzenie zasadnicze brutto 4838,40 zł.Miejsce pracy Mc Donalds Tatary oraz Mc Donalds Pawliki. Wymagania konieczne:...
Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Animator Rozrywki Hotelowej
Prowadzenie wieczornych show (karaoke, bingo) Organizacja zajęć sportowych (joga, aqua gym, rzutki) Zabawa z dziećmi w mini klubie Tworzenie wyjątkowej atmosfery dla gości Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Pozytywna energia i otwartość na ludzi Dostępność w sezonie...
Ślusarz
Miejsce pracy: Niemcy Opis stanowiska: prace montażowe i wykańczające wyposażenie kontenerów na ciągniki siodłowe; Wymagania: umiejętność pracy w zespole; zaangażowanie, sumienność, dyspozycyjność; umiejętność posługiwania się elektronarzędziami. Nie wymagamy doświadczenia,...
Specjalista ds. Wynagrodzeń i Kadr
Główne obowiązki: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi regulacjami Naliczanie wynagrodzeń, premii oraz świadczeń dodatkowych Kontrola i aktualizacja danych w systemie kadrowym Sporządzanie deklaracji i dokumentacji dla instytucji publicznych Zarządzanie...