Praca: Opiekun floty


Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Opiekun floty
Miejsce pracy: Będziaki
Numer: StPr/25/0072
OBOWIĄZKI:
Przekazywanie i odbieranie pojazdów. Nadzorowanie stanu technicznego pojazdów. Odpowiednie wyposażenie pojazdów. Dbanie o terminowe przeglądy floty.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Dobra organizacja. Podstawy techniczne związane z utrzymaniem floty w dobrym stanie.Systematyczność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Miejsce pracy:

Będziaki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Floty

W naszym zespole będziesz odpowiadać za: obsługę floty pod kątem zgłoszeń użytkowników kontrolowanie stanu bieżącego floty monitorowanie zmian dokumentów, przebiegu pojazdów, uszkodzeń i stanu technicznego pojazdów obsługę kart paliwowych rozliczanie i weryfikację faktur...

Menedżer ds. Zarządzania Flotą Ciężarową

Zakres zadań: Zarządzanie flotą pojazdów ciężarowych w zakresie procesów związanych między innymi z przeglądami technicznymi, serwisami, naprawami, wymianą opon, wyposażeniem samochodów, polisami ubezpieczeniowymi pojazdów, rozliczaniem zużycia paliwa, itp. Dbanie i weryfikowanie...

Starszy kontroler techniczny

- przeprowadzanie okresowych badań technicznych pojazdów z zachowaniem obowiązujących terminów,- bezpośredni udział w realizowaniu planowanych i zleconych zadań obsługowo-remontowych niezbędnych do utrzymania pojazdów mechanicznych w stanie technicznej sprawności i stałej gotowości...


Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Pracownik ds. administracyjno-kadrowych z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Cieśla budowlany - szalunki

Montaż i demontaż różnych systemów szalunkowych (w tym PERI, DOKA). Stosowanie dokumentacji technicznej do budowania konstrukcji systemowych. Minimum rok doświadczenia w pracach szalunkowych. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem. Prawo jazdy kategorii B.

Kierownik robót

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...