Praca: Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Administracyjno-Prawnym


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Administracyjno-Prawnym
 

(Jednostka Realizująca Projekt/Dział Administracyjno-Prawny)

 

 

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 124
Nr ref.: 97/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • opracowywanie dokumentów formalnoprawnych w zakresie realizowanych przez Pion zadań, a w szczególności: wniosków na posiedzenia organów Spółki, projektów uchwał, umów, aneksów, porozumień, regulacji wewnętrznych, poświadczeń, pełnomocnictw oraz wzorów dokumentów i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań
  • weryfikacja i opiniowanie dokumentów formalnych, związanych z realizacją kontraktów
  • sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia dla zadań będących w zakresie Projektu w celu przekazania ich do Pionu Zamówień Publicznych
  • przygotowanie informacji i zestawień dotyczących zagadnień będących w zakresie zadań komórki organizacyjnej
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe prawnicze
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego (znajomość Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych)
  • preferowana znajomość reguł kontraktowych FIDIC
  • skrupulatność, komunikatywność i umiejętności pracy w zespole
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Referendarz sądowy

I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, ul. Płocka 5a ,ul. Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych stanowisk: 2 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 7 maja 2025 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w Warszawie, al....

Referent prawny

Warunki pracy Zadania wykonywane na stanowisku wiążą się z: - pracą przy komputerze w wymiarze przekraczającym 4 godziny dziennie, - analizą tekstu, który może zawierać bardzo drobne czcionki lub być pisany mało czytelnym pismem odręcznym, - prowadzeniem rozmów telefonicznych i...

Główny specjalista do spraw legislacji

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją, permanentna...


Marketing Assistant

Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities. Prepare reports, presentations, and creative materials. Requirements: Fluent English (written and...

Koordynator Modelowania BIM (Revit, Navisworks)

Opis stanowiska: Tworzenie i koordynacja modeli BIM (3D) w środowisku Revit dla instalacji MEP (mechanicznych, elektrycznych, sanitarnych i P.Poż.). Przygotowywanie rysunków warsztatowych, detali technicznych i zestawień materiałowych podlegające pod fazy projektowania i wykonawcze (design &...

Technik Utrzymania Budynków

Nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem budynków, w tym dokonywanie drobnych napraw i remontów. Utrzymanie instalacji budynkowych w pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników obiektów. Koordynowanie prac zewnętrznych firm serwisowych,...

Operator maszyn śrutowych

Przygotowanie i śrutowanie elementów; Kontrola jakości wykonanych prac; Naprawa wadliwych powierzchni; Wsparcie w działaniach produkcyjnych. Minimum 6 miesięcy doświadczenia w śrutowaniu lub piaskowaniu; Wykształcenie zawodowe; Dyspozycyjność do pracy zmianowej; Precyzyjność,...