Praca: Specjalista ds. administracji (branża budowlana)


Ogłoszenie numer: 9804760, z dnia 2025-05-07

ELDOR-BUD sp. z o.o.

Firma Eldor-Bud Sp. z o.o. to polska firma rodzinna z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Wybudowaliśmy oraz przekazaliśmy klientom ponad 280 lokali, kolejnych 640 jest w trakcie projektowania, a planowane inwestycje podwajają tę wartość. Zatrudniamy doświadczonych inżynierów i specjalistów z różnych dziedzin (budownictwo, architektura, prawo), niezbędnych w etapach tak złożonego procesu, jakim jest budowa domu lub budynku wielorodzinnego

Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Miejsce pracy: Łomża

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją: przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, powykonawczej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji budowy, dystrybucja dokumentów do odpowiednich osób i działów, weryfikacja dokumentacji podwykonawców, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby projektu, przygotowywanie wniosków i pism do Urzędów, przygotowywanie umów z Podwykonawcami.
  • Zarządzanie reklamacjami: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji, planowanie i organizacja procesu usuwania usterek, przekazywanie zadań związanych z usuwaniem usterek do odpowiednich ekip lub podwykonawców, monitorowanie postępu prac i weryfikowanie terminowości ich wykonania.
  • Wsparcie Kadry Zarządzającej: konsultacje z projektantami i specjalistami, przygotowywanie zapytań technicznych i zbieranie ofert, wykonywanie innych poleceń Kadry Zarządzającej związanych z realizacją inwestycji.
  • Kontakt z Podwykonawcami i Dostawcami: utrzymywanie kontaktu z podwykonawcami i dostawcami materiałów, weryfikacja faktur i rozliczeń, monitorowanie terminowości dostaw.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie/wyższe, preferowane z zakresu administracji lub budownictwa. 
  • Doświadczenie w pracy biurowej w branży budowlanej - praca na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Znajomość podstaw procesów budowlanych - mile widziana.
  • Umiejętność formułowania wniosków i pisania pism oraz umów i zleceń.
  • Umiejętność pracy z dokumentami i komputerem (Excel, Word, e-mail).
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność. 
  • Profesjonalizm, zaangażowanie oraz wysokie poczucie odpowiedzialności
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w przyjaznym środowisku.
  • Udział w projektach rozwojowych.
  • Pełne wsparcie we wdrożeniu do obowiązków.
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość awansu i rozwoju.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Administrator Działu Zakupów (branża budowlana)

Zakres obowiązków: pozyskiwanie danych od podmiotów zewnętrznych; agregacja i wstępna analiza danych; utrzymanie bazy danych i kontrola danych; sporządzanie raportów; wykonywanie prac biurowych; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów...

Administrator Systemów Produkcyjnych

Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w systemach produkcyjnych (SAP, Nanocode, MES, AiM itp.) Weryfikacja poprawności raportowania produkcji oraz rejestracji danych pracowniczych Raportowanie danych dotyczących pracowników stałych i tymczasowych Prowadzenie działań administracyjnych i...

Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki

Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z kierowcami. Wsparcie administracyjne...


Projektant wnętrz (mebli, dodatków)

Projektowanie wnętrz, tj. mebli kuchennych, pokojowych, sypialni, w oparciu o posiadany asortyment dostępny w naszej ofercie. Praca stacjonarna, zdalna i na miejscu u klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: łatwość nawiązywania kontaktów,...

Operator wypalarki plazmowej

Obsługa wypalarki plazmowej, monitorowanie, funkcjonowanie maszyny, regulacja urządzenia do obróbki, utrzymanie urządzenia w należytym stanie technicznym. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: - mile widziane...

Pielęgniarka /rz specjalistycznych usług opiekuńczych u osoby dorosłej

Usługi sprawowane w domu podopiecznego. Do podstawowych obowiązków zleceniobiorcy należy zaspokajanie codziennych potrzeb osoby objętej pomocą w formie usług specjalistycznych. Zadania te obejmują m. in. : 1) kształtowanie umiejętności: zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i...

Pracownik socjalny

Realizacja standardów wynikających z ustawy o pomocy społecznej. (m.in.: praca socjalna; przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych; dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawiska indywidualnych i społecznych; udzielanie informacji, porad i pomocy osobom i rodzinom w ramach...