Kadrowa(y)
prowadzenie spraw kadrowych firmy Wymagania inne: staż pracy wymagany w zawodzie 2 lata, komunikatywność, znajomość prawa pracy.
Specjalista do spraw kadr
- prowadzenie akt osobowych, - wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego, - wspieranie w procesie rekrutacji i zatrudniania pracowników w tym cudzoziemców, - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, - sporządzanie zestawień i raportów z zakresu spraw kadrowych i...
Specjalista do spraw kadr
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników placówki, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z przebiegiem zatrudnienia, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny itp.), prowadzenie spraw dot. podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników, przygotowywanie,...
Doradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...
Pracownik produkcji komponentów dla branży Automotive
miejsce pracy: Hamburg, Morsbach Opis stanowiska Proste i powtarzalne prace produkcyjne - elementy z tworzywa sztucznego dla branży samochodowej. Obsługa prostych maszyn produkcyjnych. Kontrola jakości produktów zgodnie z wytycznymi. Pakowanie produktów. Inne prace pomocnicze na terenie...
Elektroradiolog
Praca w Pracowni Rezonansu Magnetycznego i Tomografii Komputerowej znajdującej się na terenie Centrum Medycznego LUX MED Diagnostyka przy ul. Wichrowej 1a w Poznaniu. Wykonywanie badania RTG. My zadbamy o zatrudnienie w renomowanej i stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży;...
Specjalista ds. Wdrożenia i Rozwoju Systemów ERP
Zakres obowiązków: Analiza potrzeb użytkowników i dostosowywanie systemu do ich wymagań. Wdrażanie, konfiguracja i personalizacja systemu, w tym upgrade, instalacja i migracja danych. Wsparcie użytkowników i tworzenie dokumentacji. Udział w projektach integracyjnych i monitorowanie systemu...