Praca: Inspektor ds.gospodarki nieruchomościami


Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Inspektor ds.gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Bogatynia
Numer: StPr/25/0229
OBOWIĄZKI:
1. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,2. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,3.przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,4.przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,5.przygotowywanie dokumentów dla prowadzonych postępowań sądowych,6.opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,7.prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,8. prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem, dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek,9.nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,10.prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,11.prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,12.prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,13.prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu,14.prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,15.prowadzenie spraw z zakresu zwrotu udzielonych bonifikat,16.prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem wysokości odszkodowań za grunty, które z mocy prawa stały się własnością Gminy Bogatynia,17.wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,18.regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,19.wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.I umowa o prace na okres próbny 3 miesiące - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony,jedna zmiana pon 07.30 -17.00 , wt-czw 07.30 - 15.30 , pt. 07.30-14.00; miejsce wykonywania pracy : ul. 1 Maja 29, 59-920 BogatyniaPROCEDURA KONKURSOWA :WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.więcej informacji na stronie :https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL

Miejsce pracy:

Bogatynia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

APLIKUJ TERAZ

Administrator nieruchomości

Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, szkolenie BHP; zapoznanie się z ustawami: Ustawa o Gospodarce Nieruchomościami, Ustawa o Własności Lokali, Prawo Budowlane, przepisami, rozporządzeniami i innymi dokumentami niezbędnymi do pracy na określonym stanowisku. Tworzenie archiwum;...

Administrator

wykonuje czynności pomocnicze związane z zarządzaniem nieruchomością,nadzoruje stan techniczny budynku, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych budynkach,sporządza wzory dokumentów i przekazuje do akceptacji przełożonym,prowadzi ewidencję i kartoteki...

Inspektor technicznego utrzymania nieruchomości (sekcja technicznego utrzymania nieruchomości)

realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości. Godziny pracy 7-15:30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne, kierunek: technik budowlany Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office...


Monter maszyn i urządzeń - montaż transformatorów

montaż końcowy komponentów transformatora przygotowywanie, prasowanie i zabezpieczanie elementów kontrola jakości zmontowanych podzespołów przygotowywanie i pakowanie transformatorów do wysyłki doświadczenie na stanowisku montera maszyn lub pokrewnym wykształcenie zawodowe (monter maszyn...

Młodszy specjalista ds. biurowych z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku niemieckim...

Mechanik silników spalinowych

1. Utrzymanie porządku w warsztacie i dbanie o właścicwe rozłożenie narzędzi oraz sprzętu.2. Diagnozowanie usterek.3. Wymienianie i uzupełnianie płynów eksploatacyjnych.4. Wykonywanie drobnych prac naprawczych.5. Przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz...

Pracownik zieleni miejskiej

Stawka: 14,85 EU brutto/h Na czym polega praca: Firma zajmuje się utrzymaniem „zieleni miejskiej” na terenie całego miasta, gmin, w alejach, parkach oraz ogrodach publicznych. Jest odpowiedzialna za budowę i utrzymanie całej pięknej zieleni w Hadze od ponad stu lat Osoba na tym...