Praca: Doradca telefoniczny w dziale relacji


Doradca telefoniczny w dziale relacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
  • Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
  • Obsługa infolinii klienta.
  • Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
Wymagania:
  • Średnie wykształcenie jako minimalne.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
  • Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
Dodatkowe atuty:
  • Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
  • Wiedza o prawach w turystyce.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Szkolenia  i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.
APLIKUJ TERAZ


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...