Praca: Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT


QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach. 
 
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni)
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w systemach firmy QMS
  • Przekazywanie rozwiązań technicznych w jasny, komunikatywny oraz profesjonalny sposób
  • Ewidencjonowanie na bieżąco zgłoszeń i kontaktów z Klientem w dedykowanym systemie obsługowym CRM
  • Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Wdrożeń IT

Wymagania

  • Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku - 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny)
  • Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz konfiguracji systemów operacyjnych (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN i Wi-Fi (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
  • Podstawowa znajomość baz danych SQL
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań

Oferujemy

  • Pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • Dodatkowy pakiet premiowy
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista IT - Serwisant

Zakres obowiązków: Konfiguracja i serwis sprzętu oraz systemów operacyjnych i oprogramowania. Nadzór nad prawidłowym działaniem stacji roboczych oraz urządzeń przenośnych. Monitorowanie oraz diagnozowanie problemów z siecią firmową i dostępem do sieci Internet oraz drukarek. Nadawanie...

Młodszy Specjalista Helpdesk

Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami, aktualizacja dokumentacji...

Specjalista ds. wsparcia technicznego

Wykonywanie przeglądów i konserwacji ekranów LED, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych, elektronicznych i programowania, monitorowanie i utrzymanie optymalnej jakości obrazu i funkcjonalności ekranów LED. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy...


Pedagog specjalny

Pedagog specjalnyZakres obowiązków zgodny z rozporządzeniem (dot. technikum, szkoły średniej oraz szkoły branżowej)12 godzin tygodniowo Wymiar etatu 12/22 (0,54) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem:...

Pedagog specjalny

praca z uczniami w klasach I - VIII, konsultacje z nauczycielami i rodzicami (niepełny etat - 12/22 etatu) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika specjalna Wymagania inne: wykształcenie: wyższe (mgr) - pedagogiczne - pedagogika...

Pedagog specjalny

wykonywanie obowiązków pedagoga specjalnego zgodnie z rozporządzeniem MEN w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczyciela Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Pedagog specjalny

Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym: diagnozowanie sytuacji wychowawczo-dydaktycznych, prowadzenie terapii pedagogicznej, udzielanie dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),...