Rejestrator/ka medyczny/na
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie przychodni, umawianie pacjentów na wizyty, przyjmowanie płatności, sprawowanie pieczy nad dokumentacją medyczną, odbieranie telefonów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Pracownik Recepcji – branża medyczna
Rejestracja i umawianie pacjentów na wizyty. Budowanie pozytywnej relacji z pacjentami oraz dbanie o ich komfort. Sprzedaż i promocja usług medycznych. Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych. Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta. Umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne....
Pracownik Recepcji – branża medyczna
Rejestracja i umawianie pacjentów na wizyty. Budowanie pozytywnej relacji z pacjentami oraz dbanie o ich komfort. Sprzedaż i promocja usług medycznych. Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych. Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta. Umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne....
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...