Praca: Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów


KOLEJNY DZIEŃ, TE SAME ZADANIA?
Przełam rutynę i nadaj tempa swojej karierze.
Dołącz do nas jako:
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

umowa na zastępstwo
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego - Warszawa, Chmielna 89

Na co dzień w naszym zespole:
  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,
  • kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie,
  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
  • umiesz pracować w zespole,
  • masz doskonałą organizację pracy własnej, 
  • posiadasz umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • jesteś osobą kreatywną i posiadasz umiejętności analityczne,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (dodatkowy atut),
  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (mile widziane).
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Serwisant odzieżowy

Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami, Pozyskiwanie i utrzymywanie...

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi. • Telefoniczne udzielanie informacji na zapytania...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...