Chemik Analityk w Dziale Kontroli Jakości
Opis stanowiska Wykonywanie badań fizykochemicznych jakościowych oraz ilościowych materiałów wyjściowych oraz produktów; Przygotowywanie prób do analiz jakościowych i ilościowych; Wykonywanie kontroli AQL; Przygotowanie roztworów roboczych; Utrzymywanie porządku pomieszczeń oraz...
Analityk Laboratorium Fizyko-Chemicznego
Zakres obowiązków: Wykonywanie analiz fizycznych i fizyko-chemicznych. Przygotowywanie stanowiska pracy oraz niezbędnych materiałów. Obsługa i kontrola sprzętu laboratoryjnego. Prowadzenie dokumentacji związanej z badaniami i urządzeniami. Wymagania: Wykształcenie chemiczne (średnie lub...
Chemik laborant
Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe w zakresie chemii lub nauk przyrodniczych oraz minimum 3 lata pracy w laboratorium chemicznym Posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie: samodzielnego planowania oraz prowadzenia prac laboratoryjnych, technik analitycznych instrumentalnych...
Business Development Manager – Global Accounts (office furniture)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych globalnych klientów korporacyjnych. Twój zakres obowiązków: pełnienie globalnej roli w zespole HQ...
Head of Real Time Operations
Czym będziesz się zajmować? Budowaniem, szkoleniem i wspieraniem zespołu operacyjnego Koordynacją floty kurierów oraz zespołu magazynowego Współpracą z działami marketingu, produktu i dostawcami technologii Rozwojem narzędzi i procesów operacyjnych (SOP, polityki zwrotów, wskaźniki...
Piekarz
TWOJE ZADANIA: wyrób produktów piekarniczych, odpiek pieczywa. OCZEKUJEMY: zaangażowania w pracę, umiejętności pracy w zespole, doświadczenia w pracy na stanowisku cukiernika/piekarza.
Agent ds. Rezerwacji Indywidualnych / Reservations Agent
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie problemów gości związanych z rezerwacjami. Przygotowywanie raportów i dokumentów rozliczeniowych....