Praca: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami


AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności:

 

Opis stanowiska:
  • bieżący nadzór nad nieruchomością
  • zarządzanie dokumentacją nieruchomości
  • sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem
  • kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców
  • zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości
  • koordynowanie współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy
  • wspieranie działań przełożonych
Wymagania
  • doświadczenie zawodowe min. 1 rok
  • wykształcenie średnie
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • wysoka kultura osobista
  • odporność na stres
  • komunikatywność i otwartości w relacjach z innymi
  • dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • pakiet socjalny.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami, dolnośląskie / Wrocław ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowań w zakresie oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę, Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację,...

Administrator wspólnot mieszkaniowych

Zajmowanie się sprawami bieżącymi dotyczącymi nieruchomości. Prowadzenie książki obiektu budowlanego. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne Uprawnienia: prawo jazdy kat. B Wymagania inne:...

Administrator nieruchomości

Nadzorowanie umów z usługodawcami oraz nad wykonanymi pracami (sprzątanie, konserwacje); Reagowanie na awarie, w tym ich dokumentowanie i eliminowanie przyczyn; Przygotowywanie zapytań ofertowych i zarządzanie utrzymaniem obiektów; Prowadzenie ewidencji (liczniki, najemcy, uchwały, i inne);...


Pomocnik elektryka

Osoba do przyuczenia. Pomoc przy - montażu tras kablowych, układanie i podłączanie kabli Miejsce pracy Ruda Śląska i okolice w zależności od zleceń Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kategorii B Wymagania inne: W przypadku osób do przyuczenia wymaga się doświadczenia...

Kierownik Robót Mostowych

OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...

Kierownik Robót Mostowych

OPIS STANOWISKA planowanie i organizacja placu budowy koordynacja prac sił własnych i podwykonawczych prowadzenie dokumentacji budowy technicznej w tym dokumentacji finansowej powykonawczej i odbiorczej nadzór nad harmonogramem uwzględniającym rzeczowy i finansowy plan wykonania analiza...

Spawacz / Monter

OPIS STANOWISKA Spawanie konstrukcji stalowych metodami: 135,136, Montaż konstrukcji stalowych, Wykonywanie prac pomocniczych związanych ze spawaniem i montażem konstrukcji stalowej, Wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem robót i dokumentacją techniczną, Przestrzeganie technologii spawania...