Praca: Specjalista ds. marketingu w mediach społecznościowych


Specjalista ds. marketingu w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis
  • Śledzenie i adaptacja trendów w mediach społecznościowych.
  • Tworzenie różnorodnych treści: video, tekstowych, graficznych na platformy takie jak Instagram, Facebook, TikTok.
  • Moderacja i aktywne budowanie relacji z użytkownikami.
  • Analiza materiałów z branży.
Wymagania
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży beauty.
  • Umiejętność tworzenia contentu wideo i graficznego, znajomość odpowiednich narzędzi.
  • Znajomość trendów w mediach społecznościowych, kreatywność, dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole.
  • Zainteresowanie branżą beauty, wiedza specjalistyczna z tego zakresu.
  • Elastyczność w godzinach pracy, pozytywne nastawienie.
Oferujemy
  • Możliwość współtworzenia i rozwoju rozpoznawalnej marki.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o pozytywnych wartościach.
  • Duża swoboda w realizacji pomysłów, możliwość rozwoju.
  • Konkurencyjny system wynagrodzeń z bonusami.
  • Wysokie zniżki na produkty.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę/zlecenie/B2B.
  • Dobrą atmosferę w ambitnym zespole.
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Social Media i PR

Twój zakres obowiązków Kompleksowe i strategiczne prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej GRUPA KDM Zarządzanie profilami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook) – planowanie, tworzenie, publikacja oraz moderacja treści (w tym posty sponsorowane) Tworzeni i redakcja treści...

Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

referenta/specjalisty w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim CM UMK Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: udzielanie informacji o procesie rekrutacji na studia anglojęzyczne oraz wsparcie dla kandydatów, współprowadzenie mediów społecznościowych, organizowanie akcji...

Specjalista ds. Social Media i Marketingu

Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy. Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne. Monitorować i analizować trendy rynkowe. Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie. Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości. Dobrej organizacji...


Barman / Barmanka

W ramach obowiązków, odpowiedzialny będziesz za: Obsługę baru, Dbanie o czystość baru i zachowanie standardów jakości obsługi, Zamykanie zmiany- obsługa programu Micros. Oczekiwania wobec Kandydata: Wiedza poparta doświadczeniem, na temat zasad dobrego serwisu, Znajomość podstaw...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Zbieracz zamówień składanych online

Opis stanowiska: Praca polega na kompletowaniu zamówień w magazynie. Twoje zadania: Odczyt listy zamówień z ręcznego skanera. Układanie produktów w wózku zgodnie z wytycznymi. Praca w ruchu – poruszanie się pieszo po magazynie. Szkolenie wdrożeniowe zapewnione przez pracodawcę....