Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. social media / Specjalista ds. digital marketingu

Zakres obowiązków Tworzenie i zarządzanie treściami w social media – planowanie i realizacja strategii contentowej, publikacja postów oraz przygotowywanie angażujących treści (grafiki, wideo, stories, reels), dopasowanych do specyfiki poszczególnych platform (Facebook, Instagram,...

Social Media Moderator with Danish / Finnish / Flemish / Slovenian / Slovak / Hungarian

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt assistance to address requests. Our...

Specjalista ds. Social Media i PR

Twój zakres obowiązków Kompleksowe i strategiczne prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej GRUPA KDM Zarządzanie profilami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook) – planowanie, tworzenie, publikacja oraz moderacja treści (w tym posty sponsorowane) Tworzeni i redakcja treści...


Inspektor Dozoru Technicznego

Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...

Inspektor Dozoru Technicznego

Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...

Dyrektor ds. logistyki

Opracowywanie i wdrażanie strategii logistycznej na skalę krajową i międzynarodową. Wprowadzanie nowoczesnych standardów i procedur w logistyce. Analiza i optymalizacja procesów logistycznych w celu zwiększenia efektywności. Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi partnerami i...

Nauczyciel zawodu - Higienistka Stomatologiczna

Prowadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych. Pozytywne nastawienie, zaangażowanie w pracę z dorosłymi. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Kwalifikacje : Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe. Wykształcenie minimum maturalne.