Specjalista ds. roszczeń kontraktowych
Obsługa roszczeniowa i zarządzanie dokumentacją kontraktową. Opracowywanie stanowisk, analiza ryzyk oraz weryfikacja odpowiedzialności w świetle kontraktów. Udział w negocjacjach i zarządzanie procesem roszczeniowym. Przygotowanie dokumentacji i raportów, wsparcie innych pracowników w...
Specjalista ds. administracyjnych / umów
Twoja rola w STRABAG współpraca z działem zakupów i technicznym /udział w negocjacjach z potencjalnymi dostawcami i podwykonawcami tworzenie zestawień oraz porównań z uzyskanych ofert przygotowanie umów i zleceń dla dostawców i podwykonawców we współpracy z działem zakupów,...
Specjalista / Specjalistka ds. warunków kontraktowych
Twój zakres obowiązków: Obsługa roszczeniowa kontraktu, Opracowywanie stanowisk pisemnych, korespondencji kontraktowej i roszczeń Wykonawcy w ramach kontraktu na roboty budowlane, Bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...