Praca: Majster ds. Reklamacji Gwarancyjnych


Ogłoszenie numer: 9960940, z dnia 2025-06-19

Klient portalu Praca.pl

Majster ds. Reklamacji Gwarancyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa obiektów w ramach gwarancji i rękojmi.
  • Ocena reklamacji, zarządzanie naprawami, optymalizacja kosztów.
  • Kontakty z klientami i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
  • Analiza i raportowanie usterek, współpraca z działem prawnym.

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne, minimum 2 lata doświadczenia w sektorze budowlanym lub energetycznym.
  • Komunikatywny angielski, prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętności analityczne, komunikacyjne, odporność na stres.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce.
  • Możliwości rozwoju i awansu, narzędzia potrzebne do pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów (ubezpieczenie, opieka medyczna, szkolenia).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Majster / Kierownik Robót Trakcyjnych

Koordynacja i nadzór nad zespołem pracowników oraz podwykonawców przy robotach energetyki trakcyjnej Kontrola jakości, ilości i terminowości wykonywanych prac Prowadzenie obmiarów robót oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej Zgłaszanie wykonanych prac do odbioru i współpraca z...

Majster / Kierownik Robót Trakcyjnych

Koordynacja i nadzór nad zespołem pracowników oraz podwykonawców przy robotach energetyki trakcyjnej Kontrola jakości, ilości i terminowości wykonywanych prac Prowadzenie obmiarów robót oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej Zgłaszanie wykonanych prac do odbioru i współpraca z...

Majster / Kierownik Robót Trakcyjnych

Koordynacja i nadzór nad zespołem pracowników oraz podwykonawców przy robotach energetyki trakcyjnej Kontrola jakości, ilości i terminowości wykonywanych prac Prowadzenie obmiarów robót oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej Zgłaszanie wykonanych prac do odbioru i współpraca z...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...