Kierownik Działu Organizacyjnego
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie i organizację pracy podległego zespołu, organizację pracy w zakresie obsługi administracyjno-gospodarczej obiektów należących do Zarządu Zlewni w Pile i podległych Nadzorów Wodnych, przygotowywanie procesu realizacji oraz...
Kierownik / Kierowniczka dziekanatu
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad wszelkimi sprawami administracyjnymi i biurowymi związanymi z rekrutacją, tokiem studiów i sprawozdawczością w tym zakresie. Zakres obowiązków: kierowanie wszelkimi sprawami administracyjnymi i...
Koordynator ds. Obsługi Klienta i Zleceń Serwisowych
Twój zakres obowiązków: Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Organizacja i nadzór nad terminami oraz procesem realizacji zleceń. Kontrola terminowości przesyłek i tworzenie raportów. Nasze wymagania: Wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w zarządzaniu zleceniami....
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...