Praca: Asystent / Asystentka - Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych


Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Układanie dokumentów w aktach osobowych.
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA.
  • Wsparcie w codziennych pracach dla zespołu.
  • Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji fabrycznych.
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel i umiejętność pracy z bazami danych.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi i technologii.
  • Chęć rozwoju w obszarze Administracji Personalnej oraz Rekrutacji.
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • Słodkie chwile w pracy – dostęp do naszych kultowych słodyczy w firmie, bo wierzymy, że czekolada potrafi poprawić dzień!
  • Szansa na rozwój – możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku FMCG.
  • Elastyczność – oferujemy elastyczne godziny zlecenia, które łatwo dopasujesz do swoich zajęć lub innych obowiązków.
  • Smacznie i wygodnie – możesz korzystać z naszej firmowej stołówki, serwującej domowe i różnorodne posiłki.
  • Nie tylko codzienność – udział w ciekawych projektach, które pozwalają poszerzać horyzonty i rozwijać konkretne umiejętności.
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka w dziale kadr i płac

Twój zakres obowiązków: wprowadzanie do systemu płacowego danych nowych pracowników, aktualizacja danych aktualnych pracowników, wprowadzanie absencji np. zwolnień lekarskich, urlopów, a także innych danych niezbędnych do naliczenia list płac, archiwizacja dokumentów, segregacja i...

Starszy asystent

Warunki pracy Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w...

Asystent

Warunki pracy Pracownikom oferujemy: Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku w wysokości: 7297,36...


Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...