Praca: Specjalista ds. badań społecznych i marketingowych


Ogłoszenie numer: 9971755, z dnia 2025-06-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. badań społecznych i marketingowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie badań opinii i satysfakcji użytkowników dworców
  • Realizacja analiz UX oraz badań demograficznych i społecznych
  • Badanie potrzeb pracowników oraz analizowanie zainteresowania nowymi usługami
  • Wsparcie inwestycji poprzez zbieranie opinii i analiz potrzeb użytkowników
  • Tworzenie analiz oraz opracowań typu desk research
  • Wydawanie zgód na badania na terenie dworców oraz obsługa związanych z tym zadań administracyjnych
  • Współpraca badawcza z innymi spółkami w ramach Grupy PKP

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe związane z badaniami społecznymi lub marketingowymi (np. socjologia, psychologia, etnologia)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu badań społecznych lub rynkowych
  • Znajomość PowerPoint na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność pracy w Excelu na poziomie średnio zaawansowanym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Gotowość do realizacji delegacji służbowych (ok. 3 razy w miesiącu)
  • Otwartość na prowadzenie badań terenowych, w tym na dworcach

Oferujemy

Oferujemy:
  • Umowę o pracę na czas zastępstwa
  • Szkolenia specjalistyczne oraz możliwość dofinansowania studiów i kursów językowych
  • Udział w projektach o dużym znaczeniu
  • Przyjazne środowisko pracy, wsparcie zespołu i jasno określone cele
  • Dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, kultury i wypoczynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Doświadczeń Pracowników

Na co dzień Twój kalendarz będzie wypełniony zadaniami związanymi z: projektowaniem i wprowadzaniem inicjatyw , które realnie poprawiają doświadczenie pracowników – onboarding, Wellbeing, programy doceniające etc.; koordynacją wydarzeń – czasem będą to zadania strategicznie,...

Specjalista ds. Bazy Użytkowników i Analityki Ruchu

Zarządzanie i aktualizacja bazy użytkowników serwisu Segmentacja użytkowników oraz wsparcie kampanii marketingowych (np. e-mail, push) Monitorowanie, analiza i raportowanie ruchu na stronie (Google Analytics, inne narzędzia) Przygotowywanie raportów i rekomendacji w oparciu o dane...

Specjalista / Specjalistka w Zespole ds. Projektów Rozwojowych

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Realizację badań satysfakcji i oczekiwań użytkowników dworców oraz badań UX. Dodatkowo: realizacja badań dotyczących specyfiki, sytuacji społeczno-demograficznej, profili itp. użytkowników dworców, Realizację badań...


Barman / Barmanka

W ramach obowiązków, odpowiedzialny będziesz za: Obsługę baru, Dbanie o czystość baru i zachowanie standardów jakości obsługi, Zamykanie zmiany- obsługa programu Micros. Oczekiwania wobec Kandydata: Wiedza poparta doświadczeniem, na temat zasad dobrego serwisu, Znajomość podstaw...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Zbieracz zamówień składanych online

Opis stanowiska: Praca polega na kompletowaniu zamówień w magazynie. Twoje zadania: Odczyt listy zamówień z ręcznego skanera. Układanie produktów w wózku zgodnie z wytycznymi. Praca w ruchu – poruszanie się pieszo po magazynie. Szkolenie wdrożeniowe zapewnione przez pracodawcę....