Praca: Specjalista ds. Rekrutacji z językiem serbskim i angielskim


Ogłoszenie numer: 9985432, z dnia 2025-06-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Rekrutacji z językiem serbskim i angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie end‑to‑end procesu rekrutacji dla przypisanych stanowisk (ustalanie wymagań, publikacja ogłoszeń, sourcing, selekcja długich i krótkich list, koordynacja rozmów, wsparcie przy ofertach)
  • Wsparcie menedżerów liniowych i HR w planowaniu i realizacji rekrutacji
  • Udzielanie bieżącego feedbacku kandydatom i Hiring Managerom, dbanie o pozytywne doświadczenia rekrutacyjne
  • Doradztwo w doborze efektywnych kanałów pozyskiwania talentów i analizie rynku pracy
  • Przygotowywanie raportów rekrutacyjnych i monitorowanie wskaźników Talent Attraction
  • Współpraca z Talent Advisor w celu budowy długofalowych pul kandydatów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 1 rok doświadczenia w rekrutacji (doświadczenie agencyjne mile widziane)
  • Znajomość pełnego cyklu rekrutacyjnego i narzędzi ATS
  • Biegła znajomość języka angielskiego i serbskiego (inne języki dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie we współpracy z klientami międzynarodowymi i Shared Service Center
  • Umiejętność prowadzenia rozmów kompetencyjnych i zarządzania czasem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny bonus roczny
  • Elastyczny model pracy (hybrydowy – home office / biuro)
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny i oszczędnościowy
  • Rozbudowany pakiet benefitów: karta Multisport, kursy językowe, platformy e‑learningowe, dofinansowanie certyfikacji
  • Nowoczesne, komfortowe biuro z biblioteką, mindfulness zone i kantyną
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Rekruter / Rekruterka

Współpraca z menedżerami w celu zrozumienia wymagań stanowisk. Planowanie i strategia rekrutacji. Tworzenie i publikowanie atrakcyjnych ogłoszeń o pracę. Aktywne wyszukiwanie kandydatów w bazach danych i sieciach zawodowych (np. LinkedIn). Przeglądanie i selekcja aplikacji (CV, listy...

Specjalista ds. Rekrutacji 

Cel Stanowiska: Zapewnienie efektywnej realizacji procesów rekrutacyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną komunikację z kandydatami. Twój zakres obowiązków Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych oraz jakościowych. Prowadzenie...

Specjalista ds. Rekrutacji 

Cel Stanowiska: Zapewnienie efektywnej realizacji procesów rekrutacyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną komunikację z kandydatami. Twój zakres obowiązków Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych oraz jakościowych. Prowadzenie...


Specjalista ds. Zasobów i Dostawców IT

Forma współpracy: umowa o pracę (preferowana) / B2B Model pracy: hybrydowy (ok. 20% zdalnie, 80% w biurze) Rekrutacja: 100% zdalna Do Działu Zarządzania Usługami i Zasobami IT poszukujemy osoby, która łączy wysoką dbałość o szczegóły i dokładność w pracy z danymi z...

Trainee Order to Cash

How you will make an impact Trainee in Order to Cash is involved in below activities to achieve financial goals: Registering and resolving disputes and queries from customer Help in booking of incoming and outgoing payments Support for the team members in following up on outstanding debts Other...

Specjalista ds. jakości (ISO)

Ocena jakościowa materiałów sprowadzanych na teren firmy, Odpowiedzialność za jakość wyrobów w procesie produkcji i wyrobów gotowych, Nadzorowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego z uwzględnieniem prowadzonej ewidencji tych środków, Przeprowadzanie okresowych sprawdzeń środków...

Mistrz zmianowy

Opis stanowiska: Nadzór nad prawidłowym przebiegiem faz produkcyjnych, Dbałość o utrzymanie wysokich standardów jakościowych produkowanych wyrobów, Zarządzanie podległymi pracownikami. Oczekiwania: Wykształcenie: wyższe o specjalności: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Technologia...