Praca: Inspektor


Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Zakres obowiązków na stanowisku
  • Techniczny nadzór nad prawidłowością wykonywanych czynności w systemie kadrowo-finansowo-księgowym (KFK) przez użytkowników;
  • Przeprowadzanie konsultacji w zakresie eksploatacji systemu KFK, w szczególności konfigurowania zestawień (raportów);
  • Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych użytkowników w zakresie wykorzystania systemu KFK;
  • Koordynowanie prac związanych z wytyczaniem ścieżek rozwoju systemu KFK we współpracy z użytkownikami systemu;
  • Udział w procesie zakupu oraz nadzorowanie wdrożeń nowych modułów systemu KFK lub rozbudowy wykorzystywanych modułów;
  • Nadzór nad prawidłowością, wykonywania przez serwis zewnętrzny, czynności zleconych w systemie KFK;
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • Posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku: informatyka, informatyka i ekonometria, matematyka, elektronika i telekomunikacja, finanse i rachunkowość;
  • Posiadanie co najmniej 4-letniego stażu pracy ;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • Udokumentowane, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze wdrażania systemów kadrowo-finansowo –księgowych;
  • Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym Ustawa o Samorządzie Województwa, Ustawa o pracownikach samorządowych;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
  • Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych;
  • Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się;
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  • Kreatywność, samodzielność, komunikatywność;
  • Znajomość działania systemów operacyjnych z rodziny MS Windows;
  • Doświadczenie w pracy na systemie enova365 będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość relacyjnych baz danych będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość języka SQL będzie dodatkowym atutem;
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku wsparcia technicznego będzie dodatkowym atutem.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Wzór wymaganych dokumentów jest również dostępny na stronie internetowej Centrum Nowych Technologii w Olsztynie – http://bip.wmcnt.pl;

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Inspektor

Biuro: Biuro Utrzymania Infrastruktury

Nr ogłoszenia 7/2025


w terminie do dnia 11.07.2025r. do godz. 10:00.


Informacje dodatkowe
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim,
    a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Podinspektor ds. dowodów osobistych

1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych(RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia,2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, ich...

Podisnpektor w biurze dialogu społecznego

Informacje dotyczące ogłoszonego naboru na wolne stanowisko pracy oraz zakresu obowiązków dostępne są na stronie https://bip.powiatkrapkowicki.pl/3379/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-biurze-dialogu-spolecznego.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z...

Podinspektor w wydziale planowania przestrzennego i gospodarki

określony w ogłoszeniu o naborze 12/2025https://bip.malopolska.pl/umchrzanow,a,2698471,burmistrz-miasta-chrzanowa-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-podinspektora-w-wydziale-planowan.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie wyższe...


Barman / Barmanka

W ramach obowiązków, odpowiedzialny będziesz za: Obsługę baru, Dbanie o czystość baru i zachowanie standardów jakości obsługi, Zamykanie zmiany- obsługa programu Micros. Oczekiwania wobec Kandydata: Wiedza poparta doświadczeniem, na temat zasad dobrego serwisu, Znajomość podstaw...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Zbieracz zamówień składanych online

Opis stanowiska: Praca polega na kompletowaniu zamówień w magazynie. Twoje zadania: Odczyt listy zamówień z ręcznego skanera. Układanie produktów w wózku zgodnie z wytycznymi. Praca w ruchu – poruszanie się pieszo po magazynie. Szkolenie wdrożeniowe zapewnione przez pracodawcę....