Audit Manager
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
Audytor wewnętrzny
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak...
Inspektor wojewódzki
Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze. Podstawowe...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...