Doradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych, Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe, Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i zarządzanie portfelem klientów. Minimum roczne...
Doradca Klienta ds. Sprzedaży Usług
Zakres zadań: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych i biznesowych Analiza potrzeb i dopasowywanie rozwiązań do oczekiwań klienta Budowanie trwałych relacji i opieka posprzedażowa Realizacja celów sprzedażowych – w oparciu o jasne wskaźniki Udział w spotkaniach...
Doradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych, Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe, Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i zarządzanie portfelem klientów. Minimum roczne...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...