Praca: Doradca Klienta


Ogłoszenie numer: 9995101, z dnia 2025-06-30

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Oleśnica

 

Opis stanowiska

  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe,
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
  • Rozwój i zarządzanie portfelem klientów.

Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Wykształcenie średnie (preferowane wyższe z zakresu ekonomii, finansów, ubezpieczeń),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Chęć rozwoju zawodowego w obszarze finansów i ubezpieczeń.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • Motywujący system wynagrodzeń,
  • Pracowniczy Program Emerytalny (7% opłacane przez pracodawcę),
  • Prywatną opiekę medyczną oraz zniżki na ubezpieczenia,
  • Platformę benefitową (m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów),
  • Elastyczne opcje grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i platform edukacyjnych,
  • Możliwość rozwoju w ramach programu wellbeingowego i sekcji sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca Klienta

Realizacja planów sprzedażowych, Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe, Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i zarządzanie portfelem klientów. Minimum roczne...

Doradca Klienta ds. Sprzedaży Usług

Zakres zadań: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych i biznesowych Analiza potrzeb i dopasowywanie rozwiązań do oczekiwań klienta Budowanie trwałych relacji i opieka posprzedażowa Realizacja celów sprzedażowych – w oparciu o jasne wskaźniki Udział w spotkaniach...

Doradca Klienta

Realizacja planów sprzedażowych, Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe, Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i zarządzanie portfelem klientów. Minimum roczne...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...