Laborant w Dziale Zarządzania Jakością
Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie: sprawdzanie oraz weryfikacja wyrobów gotowych badanie próbek pobranych z produkcji za pomocą przyrządów pomiarowych obsługa sprzętów laboratoryjnych wykrywanie niezgodności wyrobów prowadzenie zapisów w systemie...
Pracownik Laboratorium
OPIS STANOWISKA: Nadzór nad procesem pakowania oraz pobieranie prób do badań. Wykonywanie badań oceny organoleptycznej i prostych analiz fizyko-chemicznych produktów. Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej. WYMAGANIA: Wykształcenie min. średnie. Gotowość do pracy zmianowej ( system...
Laborant
laborant będzie odpowiedzialny za przygotowanie próbek, przeprowadzenie badań laboratoryjnych i analizę wyników zgodnie z Dobrą Praktyką Laboratoryjną oraz przestrzegając przepisów BHP, dodatkowo sporządzanie dokumentacji badawczej, kontrola jakości sprzętu i prowadzonych badań,...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...