Doradca ubezpieczeniowy
Twoje obowiązki: Doradztwo dla klientów w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i na życie. Pozyskiwanie nowych klientów. Zarządzanie powierzonym portfelem klientów. Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie. 2 lata doświadczenia w sprzedaży. Doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych...
Doradca Ubezpieczeniowy
Szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie naprawdę się opłaca? Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chcesz pomagać ludziom zabezpieczać ich przyszłość? To może być początek Twojej nowej kariery! Kogo szukamy? Osoby, która: Lubi pracę z ludźmi i potrafi słuchać, Ma...
Doradca ds. ubezpieczeń
sprzedaż i promocja produktów firmy, rozwój bazy klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi, zawieranie umów z klientami Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Wymagania inne:...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...