Specjalista ds. Księgowości
Obowiązki: Kompleksowe księgowanie dokumentów finansowych, w tym faktur zakupu i importowych. Przygotowywanie i uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych. Kontrola i uzgadnianie kont księgowych oraz rozliczeń z US. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku...
Specjalista ds. księgowych
Prowadzenie bieżącej obsługi finansowo-księgowej, w szczególności: prowadzenie pełnej dokumentacji umów cywilnoprawnych, prowadzenie kasy instytucji, obsługa operacji bankowych, fakturowanie księgowanie, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, sporządzanie sprawozdań merytorycznych,...
Referent ds. księgowości
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...
Referent / Specjalista w Dziale Płac
referenta/specjalisty w Dziale Płac CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym z zastosowaniem autorskich kosztów uzyskania przychodów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, generowanie...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...