Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Ogłoszenie o naborze Nr 153278

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • praca siedząca wykonywana pod presją czasu
  • czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej
  • obsługa klienta zewnętrznego

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Przed wejściem głównym do budynku znajduje się winda umożliwiająca osobom mającym trudności w poruszaniu się, dostęp do obiektu.
  • Wewnątrz budynku brak windy oraz toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • więcej informacji o dostępnośći: raport dostępności

Zakres zadań

  • Obsługuje i wspiera podatnika i płatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym udziela podstawowych informacji z zakresu prawa podatkowego
  • Przyjmuje, ewidencjonuje, weryfikuje pod względem formalnym, dokumenty podlegające księgowaniu, w szczególności deklaracje podatkowe, wnioski, informacje, w tym w postaci elektronicznej
  • Wydaje zaświadczenia, za wyjątkiem zastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych
  • Potwierdza profile zaufane elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
  • Rezerwuje wizyty klientów
  • Udziela pisemnych odpowiedzi podmiotom uprawnionym w ramach współpracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego
  • Łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Chemii

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Obsługa rekrutacji kandydatów na studia w języku angielskim. Realizacja strategii promocji kierunków anglojęzycznych we współpracy z Biurem ds. Rekrutacji na Studia. Prowadzenie dokumentacji...

Referent

Obsługa urządzeń biurowych, tworzenie teczek akt osobowych, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, ekspedycja korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Referent

1) prowadzenie akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych jednostek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;2) przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, jak również ze zmianą warunków pracy i płacy,...


Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego​

Nasze wymagania: aktualne prawo wykonywania zawodu, doświadczenie w pracy na OIOM-ie lub oddziale intensywnego nadzoru kardiologicznego (RTC), kursy EKG, specjalizacja w dziedzinie anestezjologii lub kardiologii, jesteś osobą empatyczną, nastawioną na pacjenta. Co możemy Ci zaproponować?...

Cieśla szalunkowy - Brygadzista ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: organizowanie pracy zespołu cieśli szalunkowych, przydzielanie zadań oraz nadzorowanie ich wykonywania (m.in. budowanie szalunków) monitorowanie jakości wykonania szalunków przestrzeganie przepisów w zakresie BHP prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz jej...