Kierownik / Kierowniczka działu kadr i płac
Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracą zespołu kadr i płac oraz wsparcie merytoryczne zespołu, organizowanie pracy działu, delegowanie zadań i kontrola ich realizacji, wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań - poprzez rozwój kompetencji, angażowanie, motywowanie,...
HR Team Leader
For our Client, one of the leasing company, we are looking for the candidate for the position of: HR Team Leader. Responsibilities: HR Competence Centre Team Leading Monitor the work of the subordinate team to detect and manage issues that may appear during the everyday work, lead, motivate and...
Team Leader HR Operations & Reporting
Zarządzanie zespołem HR Competence Centre i monitorowanie realizacji zadań Motywowanie i wspieranie członków zespołu w osiąganiu celów Realizacja codziennych zadań operacyjnych z obszaru administracji HR Aktualizacja danych pracowniczych w systemach HR (onboarding, awanse, zmiany,...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...