Praca: Manager ds. Relacji z Klientami


Ogłoszenie numer: 10032134, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Relacji z Klientami

Miejsce pracy: Żory

Nr Ref.: RITM0686539_MN

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
  • Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
  • Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
  • Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
  • Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
  • Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
  • Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
  • Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
  • Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
  • Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
  • Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...

Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...


Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Oddział Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego​

Nasze wymagania: aktualne prawo wykonywania zawodu, doświadczenie w pracy na OIOM-ie lub oddziale intensywnego nadzoru kardiologicznego (RTC), kursy EKG, specjalizacja w dziedzinie anestezjologii lub kardiologii, jesteś osobą empatyczną, nastawioną na pacjenta. Co możemy Ci zaproponować?...

Cieśla szalunkowy - Brygadzista ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: organizowanie pracy zespołu cieśli szalunkowych, przydzielanie zadań oraz nadzorowanie ich wykonywania (m.in. budowanie szalunków) monitorowanie jakości wykonania szalunków przestrzeganie przepisów w zakresie BHP prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz jej...