Praca: Kierownik Działu Obsługi Pacjenta


Kierownik Działu Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szernera 3

  

 

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Szernera 3 w Warszawie

Twoją rolą będzie:
  • nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi,
  • dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych,
  • organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych,
  • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów,
  • dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
  • zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność),
  • zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • minimum 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta - mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie min. średnie,
  • umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
  • work-life balance​ – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
APLIKUJ TERAZ

Starszy referent w Sekcji Świadczeń Stacjonarnych w Dziale Kontraktowania i Obsługi Świadczeniodawców

GŁÓWNE ZADANIA: wykonywanie zadań związanych z zawieraniem i realizacją umów oraz obsługą świadczeniodawców realizujących umowy w rodzaju rehabilitacja lecznicza, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej,...


Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...