Praca: Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki


poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki Grupy PKP
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
  • Współtworzenie Customer Experience w organizacji,
  • Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta,
  • Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich,
  • Analizę trendów i potrzeb klientów,
  • Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł.
Wymagania:
  • Umiejętność prezentacji pomysłów i proponowanych rozwiązań,
  • Samodzielne, kompleksowe prowadzenie projektów,
  • Skuteczna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i zewnętrznymi interesariuszami,
  • Propagowanie kultury klientocentrycznej w organizacji,
  • Inicjowanie nowych rozwiązań proklienckich i analiza ich potencjału biznesowego,
  • Monitorowanie realizacji inicjatyw w zespole,
  • Język angielski poziom B2.
Oferujemy:
  • Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
  • Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
  • Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
  • Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
  • Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
  • Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik ds. Customer Experience

Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie wdrażania wybranych projektów proklienckich Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów na...

Koordynator Opieki Szpitalnej

Rekrutacja do S zpitala Specjalistycznego MAVIT, który znajduje się przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie; stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; kompleksowo wyposażone stanowisko...

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie...


Pielęgniarka

kompleksowa opieka pacjentów w zakresie opieki medycznej wykształcenie średnie lub wyższe: kierunkowe mile widziany kurs z pielęgniarstwa środowiskowego, medycyna szkolna, szczepienia

Pracownik Hali - Kasjer

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...

Kierowca kat. C

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów. Nasze wymagania: posiadanie czynnego prawa jazdy...

Serwisant

diagnostyka sprzętów i usuwanie usterek, rozwiązywanie problemów technicznych, przewóz sprzętów, regularne raportowanie zleceń przełożonemu, kontakt telefoniczny z klientem, dojazd do klienta w ustalonym przedziale czasowym, wypełnianie dokumentacji firmowej, stała dyspozycyjność w...