Praca: Kierownik ds. Customer Experience


Ogłoszenie numer: 10064158, z dnia 2025-07-11

Klient portalu Praca.pl

Kierownik ds. Customer Experience

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów
  • Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów
  • Koordynowanie wdrażania wybranych projektów proklienckich
  • Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów na podstawie dostępnych danych
  • Prowadzenie analiz ilościowych i jakościowych z różnych źródeł informacji

Wymagania

  • Umiejętność tworzenia i prezentowania koncepcji oraz proponowania rozwiązań
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi
  • Zaangażowanie w budowanie kultury zorientowanej na klienta
  • Pomysłowość i inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
  • Monitorowanie realizacji zadań w ramach zespołu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Długofalową współpracę
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach zawodowych i rozwoju umiejętności miękkich
  • Dofinansowanie do kursów językowych i studiów
  • Udział w projektach w ramach jednej z największych grup pracodawców w Polsce
  • Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranych zespołach
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych – dopłaty do opieki zdrowotnej, sportu, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator Opieki Szpitalnej

Rekrutacja do S zpitala Specjalistycznego MAVIT, który znajduje się przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie; stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; kompleksowo wyposażone stanowisko...

Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współtworzenie Customer Experience w organizacji, Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta, Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich, Analizę...

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie...


Trener Personalny

Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: ​ Well Fitness – Głogów, ul. Piłsudskiego 19, ​ Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs...

Instruktor Fitness

Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Gubin, ul. Ułanów Karpackich 3, Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs instruktora ćwiczeń siłowych...

Trener Personalny

Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Gubin, ul. Ułanów Karpackich 3, Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs instruktora ćwiczeń siłowych...

Fizjoterapeuta / Masażysta

Praca w hotelowym SPA Mile widziane osoby z Ukrainy - wymagana znajomość j. polskiego