Praca: Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego


Witaj w świecie Emil Frey - miejscu, gdzie pasja do doskonałości w motoryzacji spotyka się z profesjonalizmem obsługi Klienta. Jako lider w branży samochodów dbamy o każdy detal, zapewniając naszym Klientom wyjątkowe doświadczenia. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który nieustannie dąży do perfekcji i podnosi poprzeczkę w obsłudze Klienta, dołącz do nas już dziś.
 
Bawaria Motors to dealer samochodów marki BMW i MINI. Firma wchodzi w skład dużej grupy dealerskiej Emil Frey Polska, która zarządza w Polsce kilkunastoma autoryzowanymi punktami dealerskimi pod markami: Bawaria Motors, MB Motors, City Motors, Bohemia Motors i Emil Frey Motors. W Polsce tworzymy zespół ponad 1000 pracowników w kilkunastu lokalizacjach: w Warszawie, Jankach, Piasecznie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Rzgowie, gdzie sprzedajemy i serwisujemy samochody marek BMW i MINI, Mercedes Benz, Skoda i VW, Subaru i Nissan.
Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego
Miejsce pracy: Janki
Twoje obowiązki:
  • Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych w zakresie usług serwisowych
  • Wsparcie procesów serwisowych poprzez kompleksową obsługę zgłoszeń oraz zarządzanie harmonogramem przyjęć w obszarze zleceń mechanicznych
  • Weryfikacja dostępności usług, części oraz mocy warsztatowych
  • Udzielanie informacji dot. statusu napraw, dostępnych usług, promocji, jak i ofert specjalnych
  • Aktywna realizacja kampanii wychodzących w celu sprawnej koordynacji zleceń, terminowej realizacji usług oraz efektywnego wsparcia procesów operacyjnych
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
  • Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych
  • Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
  • Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej oraz procesów związanych z obsługą posprzedażową (warunek preferowany)
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)
  • Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy pod presją czasu, przy jednoczesnej obsłudze wielu zadań i kanałów komunikacji w intensywnym środowisku operacyjnym
  • Zdolność sprawnego ustalania priorytetów oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
  • Dobra dykcja, miły tembr głosu
  • Zainteresowanie motoryzacyjną i gotowość do rozwijania wiedzy technicznej
  • Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
To oferujemy:
  • Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
  • 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
  • Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
  • Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
  • Dofinansowanie do karty sportowej
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Gwarancji i Reklamacji

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w rozliczaniu wniosków gwarancyjnych Obsługa reklamacji Zapewnienie wsparcia technicznego i handlowego dla partnerów serwisowych Obsługa zamówień części zamiennych Współpraca z centralą i innymi działami firmy w zakresie...

Kontroler stanu technicznego pojazdów (m/k)

Twoje zadania przeprowadzanie oględzin i kontroli technicznej pojazdów kupionych oraz w procesie przygotowania do sprzedaży, ocena i opisywanie wszystkich mechanicznych uszkodzeń i niedoskonałości samochodów, proponowanie technologii naprawy uszkodzeń, kontrola poprawności wykonanych...

Doradca Serwisowy

Nawiązywanie profesjonalnego kontaktu z klientami, proaktywne podejście, Przyjmowanie i definiowanie zleceń dotyczących szkód komunikacyjnych, Gromadzenie dokumentacji potrzebnej do likwidacji szkód, Przygotowywanie kosztorysów w systemie Audatex, Wykonywanie i zgłaszanie oględzin,...


Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Manager Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...

Manager Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...