Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Przygotowywanie ofert, obsługa klienta, promocja usług i ich rozliczanie, przygotowywanie usług gastronomicznych, odpowiadanie na zapytaniaDwie zmiany 7-15, 15-23Oferta pracy w ramach DIWSP ze wskazanym kandydatem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie...
Organizator usług kateringowych
Obsługa imprez cateringowych, zatrudnianie pracowników i organizowania pracy firmy.Godziny pracy: 06:00 - 14:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: prawo jazdy kat B Wymagania inne: Wykształcenie kandydatów dowolne.Prawo jazdy kat. BKsiążeczka...
Organizator usług kateringowych
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 11.00- 19.00, praca czasami również w soboty Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie;mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku organizator usług kateringowych
Referent / Specjalista w Dziale Płac
referenta/specjalisty w Dziale Płac CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym z zastosowaniem autorskich kosztów uzyskania przychodów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, generowanie...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...