Wychowawca do placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami...
Młodszy wychowawca działu penitencjarnego as
Wychowawca Wymagania konieczne: Zawód: Wychowawca w jednostkach penitencjarnych Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: resocjalizacja, profilaktyka społeczna, praca socjalna,pedagogika, specjalizacja: prawo Wymagania inne: prawo wykonywania zawodu
Terapeuta integracji sensorycznej
Terapeuta integracji sensorycznej.Wymiar czasu pracy 1/22. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wykształcenie wyższe, kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu integracji sensorycznej.
Referent / Specjalista w Dziale Płac
referenta/specjalisty w Dziale Płac CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: naliczanie wynagrodzeń, sporządzenie list płac, w tym z zastosowaniem autorskich kosztów uzyskania przychodów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, generowanie...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Ekspert w Sieci Sprzedaży
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...
Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich...