Praca: Podinspektor ds. księgowości budżetowej


Urząd Gminy Godów
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Godów
Numer: StPr/25/0534
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej dochodów i wydatków urzędu gminy oraz jednostek obsługiwanych w sposób rzetelny, bezbłędny, sprawdzalny i bieżący,2) sporządzanie i weryfikowanie druków, przelewów, rachunków i faktur,3) sprawdzanie prawidłowości dyspozycji w zakresie wykonania planu finansowego,4) należyte zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych i sprawozdań,5) kontrola wydatkowanych środków pieniężnych, obrotów na rachunkach bankowych,6) dekretacja dowodów księgowych, wprowadzanie ich do programów księgowych,7) prowadzenie rejestru umów,8) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,9) przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,10) prowadzenie księgowości ZFŚS, depozytu, inwestycji, poleceń księgowania, 11) bieżąca analiza stanu zobowiązań i należności,12) uzgadnianie i rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji okresowych i zdawczo-odbiorczych,13) wprowadzanie do programu środków trwałych i pozostałych środków trwałych,14) archiwizowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,15) przygotowywanie informacji, zestawień oraz innych danych dotyczącychwydatków budżetowych na potrzeby referatu oraz kierownictwa urzędu.https://godow.bip.net.pl/kategorie/517-2025/artykuly/4130-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-ksiegowosci-budzetowej?lang=PL
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - tj. Dz.U. 2024 poz. 1135)2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku, nieposzlakowanej opinii oraz wykształcenia średniego lub wyższego,5) 3-letnie doświadczenie w pracy biurowej w przypadku wykształcenia średniego,Wymagania dodatkowe:1) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, klasyfikacja środków trwałych;2) wykształcenie o profilu: finanse, rachunkowość, ekonomia;3) znajomość programu finansowo-księgowego;4) predyspozycje osobowościowe: staranność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,5) minimum roczne doświadczenie w księgowości, znajomość programu finansowo-księgowego.

Miejsce pracy:

Godów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. księgowości

1. Prowadzenie ewidencji księgowych dla poszczególnych jednostek obsługiwanych,2. Bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów,3. Przygotowanie dokumentów finansowych do zapłaty,4. Prowadzenie ewidencji do celu podatku VAT,5. Naliczanie i odprowadzanie składek PFRON,6. Terminowe, zgodne...

Referent do spraw księgowości

Wprowadzanie, sprawdzanie dokumentów, faktur do systemu Wymagania konieczne: Zawód: Asystent do spraw księgowości Uprawnienia: Obsługa komputeraa Wymagania dodatkowe: Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne:

Starszy specjalista w Wydziale Księgowości w Biurze Księgowości

GŁÓWNE ZADANIA ewidencja operacji gospodarczych w systemie finansowym FK oraz prowadzenie dokumentacji księgowej, zgodnie z ustawą o rachunkowości; prowadzenie kontroli formalno–rachunkowej dowodów księgowych, w szczególności not z tytułu kosztów świadczeń zdrowotnych; sporządzanie...


Regionalny Doradca Kulinarny

Twój zakres obowiązków rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo kulinarne dedykowane Klientom z branży HoReCa, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, wspieranie działań Doradców Klienta oraz KAM, rozwijanie oferty asortymentowej, dbanie o dobry wizerunek firmy. Nasze...

Pracownik Hali

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Instruktor Rekreacji i Sportu

Nadzór nad salą fitness, Prowadzenie zajęć aqua aerobiku, Organizowanie i prowadzenie różnorodnych zajęć sportowych oraz rekreacyjnych dla wszystkich grup wiekowych, Inicjowanie wydarzeń promujących aktywny i zdrowy styl życia, Dbanie o sprzęt i wyposażenie. Wykształcenie kierunkowe...

Opiekunka dziecięca z wykształceniem pedagogicznym

Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym w mini clubie, Organizacja i prowadzenie zabaw, gier oraz kreatywnych aktywności, Zapewnienie dzieciom bezpiecznej i radosnej atmosfery, Malowanie buziek, zajęcia plastyczne i manualne, Wspieranie dzieci w rozwijaniu ich umiejętności i wyobraźni....